Tok to dager med PAX her, 300x238x60 med innebygde kommoder og you name it. Mer veldig glad i det skapet nå da!
Men hva er det som skal være så vanskelig med å gjøre nøyaktige skjær som gjør at del A passer med del B???? IKEA: Screw you!!
Tok to dager med PAX her, 300x238x60 med innebygde kommoder og you name it. Mer veldig glad i det skapet nå da!
Men hva er det som skal være så vanskelig med å gjøre nøyaktige skjær som gjør at del A passer med del B???? IKEA: Screw you!!
Hæhæ. Og det er........ nåh du oppdager at du har montert skapet liggende men har for liten takhøyde til å reise det opp![]()
At foreleseren min i matte er kongen av digresjoner!!!
Jeg er der for å lære, ikke høre røverhistorier og historier om sin egen skolegang, helt ubrukelig. Kan han ikke bare snakke om matte? Han er jo så flink i det![]()
Høres ut som vi har samme foreleser,jeg syntes digresjonene er fine innslag i en ellers hard time..
BIs beste historieforteller da kanskje? Jeg har ingenting imot forelesere som går litt off topic for å lette timene litt, men når det blir mer historier enn undervisning så syns jeg det er respektløst ovenfor de som har stilt opp for å lære noe.Snakker vi om Lauritzen? I så fall er det BIs beste foreleserHusker mer av historiene hans, enn av faget dessverre
![]()
Vernepliktige som går ute blant folk, upropert kledd (dvs uten lue, egne tillempinger på uniform, hender i lomme, snodige frisyrer, hodetelefoner osv).![]()
En ting er hvordan de kler seg sivilt - noe annet er hvordan de kler seg i uniform, det finnes faktisk uniformsreglementer av en grunn.
Det som nesten er verre, er alt befal og alle offiserer som ser dette, og ikke strekker/korrigerer som nødvendig!
![]()