Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Medstudenter som ikke er i forelesningene for så å forvente hjelp til en oppgave 2 dager før deadline...

Posten.

Det kom nettopp en dør-til-dør leveranse her, uten noe navn utenpå pakken, men som postmannen mente skulle til meg. Merkelig, jeg hadde virkelig ikke peiling på hva dette kunne være, kanskje en av julegavene som er i bestilling? Jeg så ikke nærmere på pakken, og tok imot. Når jeg kommer inn og åpner pakken ser jeg at det er en Iphone 5. WTF? Dette har ikke jeg bestilt. Oppi finner jeg en lapp med navn og adresse til den egentlige mottakeren - en dame som bor i samme gate. Når jeg ser nærmere på pakken, ser jeg at det slettes ikke er mitt husnummer som står på.

Ringer selvsagt vedkommende og forklarer hva som har skjedd, og etter 30 min er pakken levert og i rette eiers hender.

Har jeg ikke lest noe lignende før her på forumet? :rolleyes:

Redigert:
At en pakke bruker to dager fra statene til Gardermoen, nå har det gått ytterligere 5 dager og den har enda ikke kommet på døren her i Bergen. Skal aldri bruke UPS igjen så lenge de samarbeider med bring!

At en pakke bruker to dager fra statene til Gardermoen, nå har det gått ytterligere 5 dager og den har enda ikke kommet på døren her i Bergen. Skal aldri bruke UPS igjen så lenge de samarbeider med bring!

Dette kjenner jeg meg så alt for godt igjen i! Har utbrodert mine frustrasjoner i egen utpakkings-tråd, men da med FedEx som synder!
BTW: Er du en slektning? Jeg heter også Lien- skvetter hver gang jeg ser nicket ditt...

BTW: Er du en slektning? Jeg heter også Lien- skvetter hver gang jeg ser nicket ditt...

Ikke så vidt jeg vet, men det skal sies at det nok finnes store deler av litt fjernere slektinger som jeg har dårlig kontroll på. Familien min er iallefall bergensere iallefall fire genererasjoner bakover inkludert meg.

Ikke så vidt jeg vet, men det skal sies at det nok finnes store deler av litt fjernere slektinger som jeg har dårlig kontroll på. Familien min er iallefall bergensere iallefall fire genererasjoner bakover inkludert meg.

Min gren kommer opprinnelig fra Drammen. Lien er ikke et helt uvanlig navn da- måtte bare spørre :)

Når jeg henter bilen på verksted, betaler 13k for utbedringer i forstillingen, og på vei hjem finner den samme "klonk" fra forstillingen, pluss at blinklyset går bananas OG at lyset i hjulbrønner og bagasjerom ikke virker lenger.....