Dagens kjøpetips

30-4.jpg

Omega Speedmaster Michael Schumacher Limited Automatic Chronograph Men's Watch | eBay

Jeg syntes du burde utdype dine argumenter her.....?

Annonsen er mistenkelig lik den Explorer II som ble annonsert her for noen uker siden, hvor det var den vanlige historien om at han ikke bodde i Norge, men gjerne sendte hvis en Escrow-service som ingen hadde hørt om, men som var verdens tryggeste kunne passe på pengene osv.....

Min umiddelbare reaksjon når jeg så den var at det er samme annonsør (så jeg antar det var det Christian også tenkte), uten at jeg skal kalle dette noe som helst....

Annonsen er mistenkelig lik den Explorer II som ble annonsert her for noen uker siden, hvor det var den vanlige historien om at han ikke bodde i Norge, men gjerne sendte hvis en Escrow-service som ingen hadde hørt om, men som var verdens tryggeste kunne passe på pengene osv.....

Min umiddelbare reaksjon når jeg så den var at det er samme annonsør (så jeg antar det var det Christian også tenkte), uten at jeg skal kalle dette noe som helst....

Så bra;) Nå er bare spørsmålet hva den gjør i kjøpstips-tråden:rolleyes:

Så bra;) Nå er bare spørsmålet hva den gjør i kjøpstips-tråden:rolleyes:

Jeg synes det må være greit å poste tvilstilfeller i denne tråden. Det er jo ikke lenge siden noe mange trodde var svindel (SD til 39k) viste seg å være et trygt - og godt(!) kjøp.
Nå så jeg ikke akkurat denne annonsen, så jeg vet ikke hvor åpenbar sketchy den var, men vi tåler vel en og annen tvilsom annonse?

Snakket idag med en som har hatt samme modell som denne(mulig at det er denne han har eid). Han mener den er kraftig overpriset...

Den er dobbelt så dyr som den burde være. Ganske nøyaktig faktisk.
Dette er vel rett og slett en AP RO a-serie?
Dette var tungsolgte greier da den ble solgt, og ikke umulig at finn-klokken har gått til gråmarked og derfor ikke har serienummer lenger. Imho er dette noe som isåfall senker prisen, og ikke øker den.
Tror 110.000 er korrekt pris om man vil selge før påske.

Den er dobbelt så dyr som den burde være. Ganske nøyaktig faktisk.
Dette er vel rett og slett en AP RO a-serie?
Dette var tungsolgte greier da den ble solgt, og ikke umulig at finn-klokken har gått til gråmarked og derfor ikke har serienummer lenger. Imho er dette noe som isåfall senker prisen, og ikke øker den.
Tror 110.000 er korrekt pris om man vil selge før påske.

Poenget her er jo at dette påstås å være en pre-a serie som gjør at sammenligning med a-serie er helt meningsløst og kan forsvare prisen.

Men det står og faller jo på at historien som oppgis faktisk er korrekt og jeg har ikke klart å finne noe på verdensveven som snakker om dette overhodet. Men det trenger jo ikke bety at det er hverken riktig eller galt.

Hele greia er litt mystisk.