Si meg, er det ikke en sånn JLC Celter har da? I så fall er den definitivt sexylubben IRL også![]()
Mjo tror det. Finnes et par stk i denne serien, en chrono, denne som er på finn og en med alarm.
Si meg, er det ikke en sånn JLC Celter har da? I så fall er den definitivt sexylubben IRL også![]()
Dette kan da heller ikke være et så dårlig kjøp: OMEGA SEAMASTER PLANET OCEAN CHRONOGRAPH XL - FINN Torget ?
Tydelig den store Panerai-selge-dagen i dag:
- Panerai Luminor Marina 1950 3 Days Automatic (PAM359) - FINN
og
- http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8p-og-salg-9/fs-panerai-luminor-marina-312-%2Asolgt%2A-13769/
(som jo ble solgt på under en time, grattis til Ostepåpp, men himmel, jeg rakk ikke hjem fra jobb for å telle penger engang før den ble borte....)
Jo takk, Gmortens!
Den ble solgt på 14 minutter, så kan ikke klageKjenner igjen følelsen av en klokke som glipper
![]()
Lov å flippe litt synes jeg..![]()
Hos meg er det vel bare økonomien som setter en stoppe for flippingenskulle gjerne fått tak i en AP etterhvert, men det blir nok vanskelig når du sitter på alle APene i Norge....
Hos meg er det vel bare økonomien som setter en stoppe for flippingenskulle gjerne fått tak i en AP etterhvert, men det blir nok vanskelig når du sitter på alle APene i Norge....
Har ikke kjennskap til akkurat denne modellen selv, men det ble lagt ut en veldig spesiell på finn idag, løp og kjøp
Audemars Piguet Royal Oak "Jumbo", mod. 5402, "skyggeversjon"!
Noen andre som kjenner til denne historien? Ny for meg, og smaker litt rart av en eller annen grunn. Men jeg er ingen AP-ekspert.
Noen andre som kjenner til denne historien? Ny for meg, og smaker litt rart av en eller annen grunn. Men jeg er ingen AP-ekspert.
Snakket idag med en som har hatt samme modell som denne(mulig at det er denne han har eid). Han mener den er kraftig overpriset...
Dersom historien er korrekt har neppe han du har snakket med hatt en helt lik. Riktignok en antagelse, men....
Dette blir i så fall litt milsub vs gammel 5513 sammenligning![]()
Ser hvor du vil, og skjønner deg godt. Det er nok ikke sånn denne gangenBeklager om jeg hører litt bastant ut, men har ingen grunn til å tvile på hans opplysninger. Han er klokkesamler og har den mest imponerende samlingen av ur jeg noensinne har sett. Om han sier han har eid samme modell(han tar garantert ikke feil av modellene), så stoler jeg 100% på dette.
Men dette sporer litt av i en "kjøpstips" tråd, beklager det. Uansett et utrolig flott ur![]()