Malapropos: bare jeg som synes det er flott at utenlandske ADer har klokkene i plast slik at du faktisk kan risikere å få en genuint ny klokke om du velger å kjøpe fra en forhandler? 
Malapropos: bare jeg som synes det er flott at utenlandske ADer har klokkene i plast slik at du faktisk kan risikere å få en genuint ny klokke om du velger å kjøpe fra en forhandler?![]()
Nydelig Moore. Fotokunnskapene dine står kun tilbake for samlingen din.Mye pent i denne kategorien!
Dette er en usannsynlig flott komplikasjon på et ur.
For min del fant jeg min ultimate world-timer i A. Lange & Söhne, Lange 1 Time Zone.
Her noen tusen ord.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mye flott her, selv om jeg ikke synes alle er like imponerende urskive-design-messig. Tror faktisk jeg synes Nomosen er den peneste så lang, i tillegg til Moores A.Lange, selvfølgelig.
Mye flott her, selv om jeg ikke synes alle er like imponerende urskive-design-messig. Tror faktisk jeg synes Nomosen er den peneste så lang, i tillegg til Moores A.Lange, selvfølgelig.
Men hvordan fungerer egentlig disse klokkene? Vrir man på det ytterste hjulet, der byene står, til riktig by/tidssone står øverst/ved markøren, og urviserne stiller seg automatisk etter dette?
Mye pent i denne kategorien!
Dette er en usannsynlig flott komplikasjon på et ur.
For min del fant jeg min ultimate world-timer i A. Lange & Söhne, Lange 1 Time Zone.