Enda et nytt medlem.
Hei. Tenkte det var greit å melde seg inn her for kanskje å stille et spørsmål eller to og kanskje bidra med noen bilder etterhvert.
Har trålt forumet en liten stund og sugd til meg litt kunnskap og masse inspirasjon, samt litt frustrasjon over priser på endel ting.
Har vel alltid hatt en klokkeinteresse i større eller mindre grad, i forhold til folk her inne, så veldig mye mindre, men de har alltid facinert meg, fra kalkulatorklokker og fjernkontrollklokker på tidlig nitti tall til nå når jeg er "voksen" og synes at mekaniske urverk er særs facinerende.
Jeg har per idag noen klokker, men ingen som er "skikkelig", den peneste jeg har er en cK klokke kjøpt på en flyplass for sikkert 8 år siden.
Men nå er det bestemt, noen nye klokker må inn, har allerede mailet med Stowa og fått pris på no logo/no date flieger med håndopptrekk, som etter hva jeg skjønner har et penere urverk, samt FL23883 gravering på kassen, og selvom det er lang ventetid så bestilles nok denne.
Ellers så har jeg litt lyst på enten en vintage Seiko, eller en nyere Seiko diver, som både bruksklokke fram til en eventuell Stowa ankommer, men også som et alternativ til en Stowa. Noe flottere får heller kommer med årene.
Det ble et langt førsteinnlegg, men det håper jeg at tilgis.
Ser fram til å fortsette å lære og å få masse inspirasjon.
Mvh Øyvind