Dagens klokke

Intet avslører at du er i UK som et ordentlig vegg-til-vegg teppe

esyrute8.jpg

På en tur til Aberdeen opplevde jeg vegg-til-vegg teppe på badet, til og med på det innebygde badekaret. Rett og slett kjempefælt, og latterlig uhygienisk.
 
Nei, kutta røyken for 7 år siden. Snus er min last. Forresten utrolig vellykket Combo du kjører idag :)

Tusen takk! Latterlig god kvalitet på Toshi straps! Jeg har også en i vente fra Micah, den tror jeg blir fet :cool:

Hmm, da tok jeg altså feil. Jeg deduserte fra rottingmøbler-->ute-->kaffe ute-->røyker - men jeg ser at analysen ble litt for enkel :p
 
Tusen takk! Latterlig god kvalitet på Toshi straps! Jeg har også en i vente fra Micah, den tror jeg blir fet :cool:

Hmm, da tok jeg altså feil. Jeg deduserte fra rottingmøbler-->ute-->kaffe ute-->røyker - men jeg ser at analysen ble litt for enkel :p

Det er så fint vær idag at jeg tok morgenkaffen ute istede ;)

Micah leverer og en boks med lærolje/voks sammen med remmene :)
 
Intet avslører at du er i UK som et ordentlig vegg-til-vegg teppe

+1!!
Vi har vegg-til-vegg i hele leiligheten med unntak av kjøkken og bad. Jeg vet at hat er ett sterkt ord, men jeg hater virkelig dette opplegget. Var å så på 5 forskjellige leiligheter og samtlige har vegg-til-vegg. Må støvsuge leiligheten annenhver dag for å holde støvnivået nogenlunde i sjakk!
E578E01F-A6FF-487A-B1A4-C4C5EBC6D596-5782-0000064138416ADB.jpg