Klokkespotting

Trikkespotter'n slår til igjen!

Nye Omega Seamaster - wrist presence!

oms.jpg

Åh, er det en Seamaster, ville veddet for at det var en Planet Ocean

Keep up the good spottin'!!

En Planet Ocean ER en Seamaster... Jeg er for øvrig enig i at det der ser ut som en PO.
Ja, ja og en Aqua Terra er det også - men vi har vel etablert den som en modellserie som står på egne ben .... eller er den en Railmaster ;)
Følte nå at tiden var komme for at få inn Planet Ocean i rekken av 'self substained life forms'

Mye spotting i det siste, på lørdag før flyshowet på Aker Brygge begynte så jeg to stykker med Breitling Emergency, en med Breitling Navitimer, en submariner ND og en Daytona med hvit skive.

I dag har jeg sett to stykker med Seiko SKX009 på Jubilee og en gammel mann med en gull Omega dressklokke. Merker at jeg nesten synes det er mer stas å se noen med en automatisk Seiko enn med en Sub.

Spottet ,hva jeg tror var, en IWC Pilot Chronograf på lenke (med "åpen" datovisning - den hvor du ser tre tall) på 18:16-flytoget fra OSL

Så flott ur at jeg ikke husker ansiktet på mannen som bar det, en eller annen i dress :)
Noen som vil gi seg til kjenne?? ;)

Spottet en Hublot BB og en Panerai på Tjuvholmen i dag rett etter 8 i dag.

Denne hobbyen er ikke sunn... Den bidrar hvertfall ikke til sunn oppførsel blandt folk.

Nils Vogt med cartier på ICA.
epa4umah.jpg