Bilspotting

Rudskogen idag :)
IMG_0849.jpg

IMG_0879.jpg

IMG_0857.jpg

IMG_0846.jpg

IMG_0844.jpg

IMG_0843.jpg

IMG_0842.jpg

IMG_0837.jpg

IMG_0831.jpg

IMG_0830.jpg

IMG_0834.jpg

IMG_0835.jpg

IMG_0836.jpg

IMG_0868.jpg
 
Gjorde de samme spottingene på Rudskogen som Uncle S. Men det var nok dette RB6 chassiet som vakte størst interesse hos meg.

DSCN1191.jpg


Det var helt sykt og stå to meter fra en formel 1 bil når de ruser den opp på turtallsperra:cool:

DSCN1184.jpg


Bilen hadde hatt et branntilløp under testingen, så bilen ble kjølt ned når den kom inn i pit.
 
Spottet 38 Porsche'r fra Hamar til Elverum. Ikke hverdagskost for en bondetamp:D
 
Spotta en fin Aston Martin DB9 i parkeringshuset på Aker brygge på lørdagsnatta. En sånn må man nesten ha engang..
 
Uansett spektakulært;)
Har ikke satt meg inn i om det er plass til skilt foran, er ikke en problemstilling for meg ATM;)
 
Sto en Lambo banebil utenfor David Andersen idag med Tag reklame på. Ble levert på bergningsbil ved ett tiden og forsvant før 16. Så ikke noe annet spesielt som skjedde i butikken, så vet ikke hvorfor den var der.
 

Bare slapp av, hehe, det er en replica. Selvfølgelig bygget på en annen Ferrari ( lurer på om det er en GTE), men altså ingen ekte 250 TdF. Samme gjelder den 250 TR som var der. Bilene gir nok likevel denriktige følelsen, men kanskje litt som Rolex replica? Begge bilene har samme eier. Det triste er at da disse kom inn gikk en original 365 Daytona ut...