Klokkespotting

b00b14b9-2d22-c75e.jpg

Min polske kollega har notert (og behørig kommentert) at jeg til tider er inne på klokkesider.
Han har dessuten skjønt greia med Dagens Klokke og wrist shot ...
Når det kommer til selve klokka er det dog ikke helt WIS ;)
Noter dere at datofunskjonen streiket

noen på nasjonal nå fra forumet med en submariner? evt daytona på oslo s?:) da er du mest sannsynelig spotta!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg syns det ser ut som polerte midtledd på lenka. Hvis det stemmer er det vel en GMT-IIc

Spottet sinn en eller annen U noen rader forran meg på strekningen oslo - køben med sas i går klokken 1900. Vil tro det er noen her inne?

Er ikke det der en litt stor boks da?

Jo, boksen er alt for stor, MEN det kan godt ligge en GMT II-C der fordet. Om du ser i innsiden på lokket står det ROLEX med store bokstaver. Dette har jeg aldri sett før så regner med at dette er en spesiell "sponsor-boks".

Jo, boksen er alt for stor, MEN det kan godt ligge en GMT II-C der fordet. Om du ser i innsiden på lokket står det ROLEX med store bokstaver. Dette har jeg aldri sett før så regner med at dette er en spesiell "sponsor-boks".

Veldig godt poeng!

Er polert midtledd og mørk bezel. Alt fra smurf til gmt2-c er da mulig om vi regner med at du er spot on ang boksen (som jeg tror du er).

Smurf hadde jo vært en bra gevinst ;)

Som du kanskje vet er jo Casio sponsor for Red Bull teamet. Derav bærer han vel sikkert en Casio for anledningen:(

Ingen god AP ambassadør IMO.

Audemars-Piguet-Royal-Oak-Offshore-Sébastien-Buemi-8.jpg

Veldig godt poeng!

Er polert midtledd og mørk bezel. Alt fra smurf til gmt2-c er da mulig om vi regner med at du er spot on ang boksen (som jeg tror du er).

Smurf hadde jo vært en bra gevinst ;)

Klokka er en Explorer II, boksen er definitivt fake......;)

Tviler på at et arrangement sponset av Rolex med en Rolex gave deles ut i en fake boks..

Klokka er en Explorer II, boksen er definitivt fake......;)[/QUOTE]