Lost in space

Gratulerer, Rune! Litt inhabil, men jeg mener at denne er kanonkul!

Tror også jeg skal ringe produsenten og be om kommisjon... ;)

En annen ting: Hvordan er nøyaktigheten over ett døgn? Det sto i produktbeskrivelsen +/- 20-40 sekund.
 
Gratulerer, Rune! Litt inhabil, men jeg mener at denne er kanonkul!

Tror også jeg skal ringe produsenten og be om kommisjon... ;)

En annen ting: Hvordan er nøyaktigheten over ett døgn? Det sto i produktbeskrivelsen +/- 20-40 sekund.

Ikke tvil om at du fortjener kommisjon for denne. :D

Stilte klokken nøyaktig etter radiouret på jobb i morges, skal gi tilbakemelding om nøyaktighet i morgen tidlig.
 
Hvordan er nøyaktigheten over ett døgn? Det sto i produktbeskrivelsen +/- 20-40 sekund.

Etter ett døgn med måling er det klart at klokken går +/- 20-40 sekunder. Problemet er bare at jeg ikke er sikker på om den har gått 20 sek. for fort eller 40 sek. for sakte. :confused: Jeg valgte bevisst å ikke måle "mellomtider", men heller vente et helt døgn før jeg sjekket, så jeg har ikke fulgt med på utviklingen i løpet av dagen. Det burde jeg nok ha gjort. :(

Jeg trodde først klokken var 20 sek. for rask, men siden minuttviseren ikke var helt riktig plassert kan den like gjerne ha vært 40 sek. for sein. Nå har jeg sørget for at minuttviseren peker rett på et minuttmerke, så får jeg sjekke igjen i morgen.
 
Gratulerer:) Vært mye på russerkjøret tidligere. Mye klokke for pengene og ikke så mainstream akkurat.