Kundebehandling...

Slik jeg har forstått det var ikke glasset på klokka når det knuste, -heldigvis.
Urmakeren har i alle fall en ansatt som er her inne, så det er kanskje lov til å håpe at han ser denne tråden og hjelper til. :D

Når du får klokka ville jeg prøve å få med historikken med knust glass på en eller annen kvittering. Da har du litt ammo om klokken får senskader..

Veldig enig.. Det kan være greit og få en skriftelig rede gjørelse på hva som har skjedd og hva som har blitt gjort.
Hvis noe skulle dukke opp... I etter tid....

Jeg tror jeg hadde blitt veldig fustrert og oppgitt over den saken.. I slike tilfeller burde dem fulgt opp saken og deg, mye bedere en det som blir illustrert i din beskrivelse..

:D :D

Mest sannsynelig blir du fornøyd til slutt...

Selv om denne saken dreier seg om et tilvirkningskjøp, forutsatt at historien din stemmer, er det en god stund siden du kunne kreve pengene tilbakebetalt :)

Men det er kanskje ikke målet ditt?

Selv om denne saken dreier seg om et tilvirkningskjøp, forutsatt at historien din stemmer, er det en god stund siden du kunne kreve pengene tilbakebetalt :)

Men det er kanskje ikke målet ditt?

Jeg kunne nok krevet pengene på et tidligere tidspunkt, men som du sier er det nok ikke målet. Jeg tørstet nok mer etter ny klokke enn penger.

Første innlegg oppdatert.
Navnet på en urmaker fra Oslo som bør ta et kurs i kundeservice kommer snart om ikke saken brått og uventet tar en ny vending i morgen tidlig. :evil::evil::evil:
(det kan da umulig være noe galt i å navngi en useriøs aktør etter så lang tid og så mange brutte avtaler fra urmakerens side???)

Ikke galt i det hele tatt. Slike aktører i markedet vil vi ikke ha, og de bør unngås. Kom derfor svært gjerne med navnet uansett!

Wow, for et sirkus. De har jo ikke kontroll i det hele tatt virker det som . Utrolig dårlig, håper de klarer å rette opp etter seg nå omsider.

Lett å være enig i dette, nå har du jo nevnt at en av de ansatte er på sonen. Jeg vet kun om en urmaker her inne, han har skrevet hvor han jobber, det sikkert flere som ikke har skrevet hvor de jobber. Poenget mitt er at så lenge du har sagt så mye vil mistankene uansett gå i en retning og det er derfor like greit at du oppklarer hvem du omtaler.

Lett å være enig i dette, nå har du jo nevnt at en av de ansatte er på sonen. Jeg vet kun om en urmaker her inne, han har skrevet hvor han jobber, det sikkert flere som ikke har skrevet hvor de jobber. Poenget mitt er at så lenge du har sagt så mye vil mistankene uansett gå i en retning og det er derfor like greit at du oppklarer hvem du omtaler.

Hvis denne urmakeren er her burde vi jo kanskje høre deres side av saken?