Tre nye vintage Heuer

Helt nydelige!

Likte spes gulluret og cockpit'en!

Regner med at du er aktiv på onthedash?

G

Ja, jeg har vært aktiv på Onthedash i flere år. Både på forumet og som bidragsyter av bilder og informasjon til selve onthedash.

Størrelsen på en klassisk Heuer Carrera fra 1960 tallet er vel ca. 36mm.

Takk for alle tilbakemeldinger! Hyggelig at folket her har sansen for noen vintage Heuers. Jeg har prrøvd flere andre merker som Omega og Breitling, men det ender med at de blir solgt etter en stund.

Mvh

jarl

Nydelig! Elsker Sifferten!

Alle har fin gammel Heuer, bare ikke jeg....

Gratulerer. Nydelig Joe Siffert! Den er på ønskelisten min.

Alle har fin gammel Heuer, bare ikke jeg....

......og de tåkehuene som selger sine. Hvor ligger nå den hammeren jeg bruker til å straffe meg selv i pannen med?

Gratulerer med flott trio.

Mener det ble unboxet en Autavia av et "kjent" medlem her inne for en tid tilbake (hukommelsen, eller mangel på sådan, forhindrer meg fra å si hvem). Carrera-serien til Heuer/Tag Heuer har etter mitt skjønn alltid vært elegante.

Chronographen er sjarmerende og tøff på samme tid. En pryd for skrivebordet.

Igjen, gratulerer så mye!

Nydelig,Jarl..

Spesielt Siffert'n.Ser liksom så ryddig og riktig ut med krone og pushere på rett side!
Jeg må snart få skrapt sammen nok kroner til å få Autaviaen min i gang igjen... :oops:

Hei

Spesielt Siffert'n.Ser liksom så ryddig og riktig ut med krone og pushere på rett side!
Jeg må snart få skrapt sammen nok kroner til å få Autaviaen min i gang igjen... :oops:

Hei Marius, jeg trodde du var havnet helt på Rolex-kjøret ;)

Hva er galt med din Autavia?

Mvh
Jarl

Hehehe,jeg falt tungt utpå en stund,ja! Men Autavia'n overlevde heldigvis utrenskningen.

Dessverre så holder den ikke mer enn 10-15 min. kraftreserve.
Chrono fungerer perfekt,og den går 10-15 min. når jeg trekker den manuelt,men den trekker ikke på rotor og holder ikke på kraft.

Har hatt den hos Ur-teknikk AS,samt en pensjonert superurmaker,ingen av dem har klart å komme til bunns i problemet.:( Hadde håpet å slippe den grisedyre turen til Sveits via Nortime..

La ut et rop om hjelp på OTD ;)