Klokkespotting

dame på vg tv som viser frem sin 100mill. garderobe. hadde visst noen klokker også

nn.jpg

nn2.jpg

nn3.jpg
 
1 Rolex, 3 AP, 1 FM, 2 Cartier +++

Ikke en boks helt etter min smak, men skulle klart å byttet de i noe fint.
 
spottet faktisk roy hodgson og hans hubloten i går.

Tid til mini gtg Adamskater?

Åh, såg denne først nå :(
Så det ligger mer i ditt brukernavn enn bare fascinasjon for Geneve-produkter :)
Hadde tre timer og drepe på vei heimad, brukte to til vindushopping og en til å lufte poden i parken.
Men byen ga så absolutt mersmak, se om fruen kan bli med på weekendtur (når klokkekontoen er klar for å faktisk gå inn i butikkene og leke seg)
 
Så et lykkelig par på Geneve-Zurich flight igår, hun i helgull Daytona han i vit ditto ("regner" med at det ikke var stål)
 
Ja.. det med å være litt ung å ha en fet klokke kan ofte være en litt kjip opplevelse.. Når jeg går med submarinern så får jeg ofte blikk.. men mange tenker sikkert.. den må være fake.. det er litt synd.

Kanskje mange som tror det er kopi..... Breitling, Rolex, og Panerai er vel de klokkene som er mest kopiert....?
Får mere opmerksomhet når jeg går med Festinaen min med rød skive enn med Breitlingen/Omegaen min. Ikke at jeg er ute etter det, men sånn er det......
 


Ekte...... ? Vet at særlig Panerai var vanskelig å få kjøpt, da de ikke produserer så mange ur i året,,, (har jeg hørt). Samtidig flommer det over av kopier på nettet. Vet det for har dessverre kjøpt en selv for noen år siden... Vet også at det ikke er så lenge siden Bjerke, som eneste forhandler i Norge begynte å selge dem. Rimelig begrenset utvalg....
 
Kan nok skjønne at om noen begynner å stirre på armen min, at jeg da inntar en mistenksom / forsiktig holdning :)

Men hvorfor ikke ta kontakt ? Jeg gjør ofte det, - ser klokken spennende ut og ligner på noe jeg antar kan være ekte saker, spør jeg gjerne om å få se på uret, samtidig som jeg sier noe om min egen interesse.
Har til dags dato til gode å bli avvist eller ikke fått noe positiv respons.
En bonus er det jo at en alltid får vist og fortalt om sitt eget ur !
Har hørt at det er ganske vanlig å bli tilsnakket slik lengre sør på Kontinentet og i USA......

Men jeg vil nok se vedkommende noe an, før jeg bretter opp ermet ! ;)


Modigere enn meg........ :rolleyes: