30-årsgave til samboeren

Beklager, leste ikke kritteriene dine før jeg postet min egen klokke.

Ei vennine lånte min noen dager. "Faenm hva er dette for antik klokke, den må jo trekkes opp hver dag jo...."

Tommy

Hehe, hun har faktisk en mekanisk vintage Rado klokke, så hun er vant til å måtte trekke opp. Men jeg gikk for den Air kingen som det ble linket til over her. Er mega fornøyd, så nå gleder jeg meg bare til avdukningen:D

Nå trenger jeg bare en fin original rolex boks, så er gaven i havn:cool:

Takk for alle gode råd i denne jakten... good guys hele gjengen!!!
 
Da er boks i boks;) Må si jeg er meget spent på reaksjonen, synd at det er så lenge igjen til den store dagen.
Litt sprøtt at jeg har hengt her på forumet snart et år, kun solgt unna gamle nixon ur og ikke skaffet meg noe nevneverdig stort selv, for så og handle Rolex til frøkena.
Litt irriterende at hun sitter igjen med den spennende delen av klokkeboksen. Meeeeen, kanskje dette var et ubevisst free-pass for fremtidige unødvendige/egoistiske klokkekjøp for min egen del. For Speedmaster og explorer roper på meg høyt i det fjerne, så da er det kanskje best å ha finansministeren på min side:p
 
Strålende, Iron-man!
Og som du selv sier, meget taktisk ift å spandere på deg de klokkene du selv fortjener :)
 
Strålende, Iron-man!
Og som du selv sier, meget taktisk ift å spandere på deg de klokkene du selv fortjener :)

Jeg fulgte samme taktikk når jeg begynte med denne galskapen for et drøyt år siden... Orient New Mako og Longines Hydroconqest til far, Tudor mini-sub og Rolex Datejust til mor!

Det gjelder å være langsiktig og strategisk... ;)
 
Etter flere måneder i skapet, ble endelig uret overbrakt på den store dagen. Var riktinok noen dager siden nå, men responsen ble helt overveldende. Morsomt å gi bort noe som faller så i smak hos mottakeren:D
Uret har nesten ikke vært av håndleddet siden den gang.
Jeg digger det blå fargespillet i skiven og elsker formen på kasse/lenke.
Bilde fra ferietur nå nylig(beklager dårlig kvalitet)

3eYx3l.jpg