Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Flott handel med sjuli_123

Endelig har jeg rotet meg til å kjøpe meg et skikkelig ur. Valget falt på denne skjønnheten her. Jeg må takke selger sjuli_123 som virkelig gav "alt" for å gjøre en kresen kjøper happy! Hjertelig. Han kan anbefales på det sterkeste. Jeg kjøpte klokken usett og den var over all forventning.

Virkelig en av The Good Guys

Er den ikke flott?? :)



IMG_1426_resize.jpg
[/IMG]
 
Den satt som et skudd :) Kos deg med klokken, den er et smykke.
Og velkommen inn i klokkenes verden. Det kan bli dyrt for deg..

Som kjøper er flyguy definitivt en good guy!
 
Har akkurat mottatt en pakke fra Guybrush!
Lækkert:D

Klokka ble sendt til meg mens jeg var i utlandet, så han har ikke engang fått penger ennå! Flott med tillit på høyt plan. Pengene er nå selvsagt overført;)
 
Sticky_MD er ny inn på good guy-listen efter kjapp og grei forskuddsbetaling ved kjøp


Listen fra før av inneholdt disse herrene:
ugk Eirik rattytdr krille morto Entropy Frik MGB jonasb obiter johnny
 
Hatt en meget rask, ryddig og hyggelig handel/bytte med msandve igjen! Takker!!

Goodguys liste;

Mathfjeld
Jacek
Sponon
Ursa Major
gjmo
Anders
Juice
Auto
MightyMovers
msandve :D
JCE
rkjersem
Bj0rnen
Marius T
Mogens
Arild
Tom Henriksen
Greg
Miczer
siggen7
Hopalong
sjuli_123
mushkin
rsvei
 
En god kamerat som ikke er registrert bruker her kjøpte akkurat en klokke av boenna_69 og kunne ikke skryte nok av ham som selger. God karma må videreføres, derav posten her! :) Takk for at du fikk kompisen min over på automatikk! :D
 
En god kamerat som ikke er registrert bruker her kjøpte akkurat en klokke av boenna_69 og kunne ikke skryte nok av ham som selger. God karma må videreføres, derav posten her! :) Takk for at du fikk kompisen min over på automatikk! :D

Takk til ChristianN for formidling av en hyggelig handel! :)
 
Akkurat fullført en handel med JLord som absolutt anbefales som en goodguy. Hurtig, god betaler og fin å kommunisere med. Akkurat slik det skal være! TAkk for en trivelig handel og klokkeprat!
 
Takk til Beining for en veldig hyggelig handel og ikke minst bilpraten. Håper nye eier er fornøyd med klokken :)

Oppdatert liste:
Good guys:

Kjøpere:
Bullit
dafho
mikkemus23
Beining

Selgere:
TCCW
Ursa Major
lightningii
 
Takker KarlFr for hyggelig og ryddig byttehandel, definitivt goodguy.

Takk også til Amund og Lightningii, for raske og hyggelige handler nylig.