Kopier/fakes på Finn.no

"Uret har stått mesteparten av sitt liv i en ursamling. Jeg kjenner en urmaker på Briljant ur og gull i Oslo, og han anbefalte kunder å kjøpe denne klokken ettersom den var i utmerket stand." WTF?

Hei, snakket med Briljant...han går på ingen måte god for klokken :mad:
 
"Minnearbåndsvindler, nå klokkesvindler." Kanskje noen skulle tipset en av de tabloide avisene nå i disse terrorsak tider?
 
"Minnearbåndsvindler, nå klokkesvindler." Kanskje noen skulle tipset en av de tabloide avisene nå i disse terrorsak tider?

Det med minnearmbånd var virkelig kvalmende...

Og sko seg med svindel på utøya saken... Det er vel det laveste man kan gå...
 
Men svarte faen a!? Kan ikke noen anmelde han for forsøk på svindel!?
 
Er det noen som har sett denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34872682

Dette kan ikke stemme!

Nei, det gjør ikke det, at lenken er ekte har jeg ingen grunn til å betvile men prisene han opererer med er helt hinsides.

Jeg mailet selger i går og informerte om at veiledende nypris på en Pro II lenke til Skyland/Avenger skyland refnr 132A er på ca 4000 kr. Jeg har kjøpt 2 av disse lenkene fra Lervik ur de senere år og betalte 3500 kr. Jeg må innrømme at jeg ble litt provosert over annonsen da det alltid er noen godtroende som biter på. Det komiske er jo at nypris på en avenger/skyland er 32000 kr. Har ikke fått svar fra han da:)
 
Hilsen fra selger av AP diskutert over! Noen som har gitt beskjed til Finn.no?

Sic: "sykt bra fake. du ser på bilderna att den er identisk med en ekte.. du kan ikke se forskjell :)"