Klokkespotting

Johaug må gjerne gå med pulsklokke eller hva for noe kvarts som helst :)

En (!!) familjemedlem/festdeltaker kun som såg min Norgesnato-kombo og kommenterte. Hedninger! (og det er på en frokost, en løns og et kakeslag med tre forskjellige runder gjester)

Spottet dog en aquaracer tenker jeg det var på en geitbonde ;)
 
42mm PO er åpenbart jusstudentene og de nyutdanna juristenes klokke. Spotta FIRE på frokostkjellern i dag.
 
En (!!) familjemedlem/festdeltaker kun som såg min Norgesnato-kombo og kommenterte. Hedninger! (og det er på en frokost, en løns og et kakeslag med tre forskjellige runder gjester)

Jeez.:eek:
Et utall non-wis har kommentert på norges-natoen min idag.:cool:
 
156291_10150836369138127_182076278126_9778946_1251932352_n.jpg

Aquanaut på gode gamle Paul?
 
En haug av flotte klokker på Aker-brygge i dag. Spottet Rolex sub, både ln og lv, Daytona, Breitling Navitimer og en eller annen gull AP.
 
Hva er det Bear Grylls har på seg her? Var helt sykt mange Closeups av klokka hans på ørkenepisoden, lukter produktplassering lang vei synes jeg, hvis ikke det er det, så er den en WIS som er kameramann;)
5f222920-17b5-263c.jpg
 
Bremont Supermarine 500

Kollegaen min her ute på havet rocker en Rolex Turn-o-graph med fluted bezel på jubilee lenke. Ganske friskt valg som jobbklokke må jeg si.
 
Breitling Emergency på Eskil Amdal, testpilot i Luftforsvaret. Han som ratter rundt i F-16 malt som norsk flagg :)
 
Herre med ny Tudor Black Bay på Sandvika storsenter I 17 tiden, det må jo nesten være noen her

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Speedmaster med helrød chronoviser (sekundviser) på drilleren her ute.

Litt usikker på om den er ekte fordi bezelen er ikke flat, men konet. Det er ikke en vintage, fordi lenka er helt lik 1998 lenka.

Hmmm... Veldig spennende. Må nesten dra i gang en klokkediskusjon på boredekk :p
 
Så ikke klokka, men en mann med ski-rem som klokkereim sykla forbi meg i krysset hegdehaugsveien-parkveien i dag.
 
GMT master i Sørkedalsveien og en herre på sparkesykkel (!) med Sub i Bogstadveien.
 
Så en amerikaner med Breitling navitimer 01! Med metall lenke på hurtigruten. Det må se merkelig ut når en sitter å stirrer på klokken på en arm som henger rett med på en eldre mann. Kan sikkert missforståes.