Bilspotting

Only in Norway...

.....appropo Lamborghini. Spottet denne ifjor på E18, tror forresten den tilhører/tilhørte et forum-
medlem.

DSC05872.jpg


En busete vinterbil IMO:cool:
 
Jeg holdt meg til autobahn, ville aldri risikert å kjøre på bane, den regninga kan bli vel saftig hvis det går galt, svarte bare på innlegget til entropy.

Pokker, jeg leste feil. Tenkte du hadde vært på Ringen med bilen jeg, my bad.
 
Fem 911' etter hverandre på Vika Atrium.

Håper denne tråden går varm i dag.

Edit: Pluss en gul TVR
 
Takk for alle bildene,

hva i alle dager er dette for en liten rakett?

b04bfe79-96e0-32ab.jpg
 
Morgan Threewheeler.

Ser at min 928 er spottet også - det var hyggelig. Jeg kom meg ikke avgårde som planlagt i dag, så fikk en kompis til å kjøre opp den ene bilen.
 
Var mye lekkert å spotte på Øvrevoll idag ja! Første gang jeg har vært der og det blir nok ikke siste. Likte veldig godt den Mercedes SL55K som er avbildet lengre opp her. Der må ha vært en real ombyggingsjobb for å få den til å se slik ut.
 
Fader, var det jeg visste! Synd du ikke var der, Ursa!

Jeg var innom en tur, men havnet på gjesteparkeringen på utsiden.
Den eneste sportsvognopplevelsen jeg har hatt i dag var å kjøre slalom med barnetrille mellom mennesker og biler.
Jeg sto faktisk rett foran den blå og pratet en stund. Datteren min på tre var opptatt med å pælme gress på den...
 
Ble dårlig med bilder på meg i år, men spottet bilen til et sonemedlem og muligens en Opel Astra som jeg har sett her inne akkurat i det jeg skulle gå til bilen.

Hvem gir seg til kjenne?
263efip.jpg


15rlca0.jpg


xknpkg.jpg


To biler som står på min topp-ti liste, Morgan Threewheeler er bare usannsynlig tøft
2dw1o1.jpg