Longines Legend Diver

GMT 1 dette, men de har GMT 2 på amazon og. Men de sender normalt ikke til Norge, og må da stresse med jetcarrier eller noe annet :) Og da nærmer prisen seg en Longines.

Joda, Amazon shipper greit til Norge. Det er en del av butikkene som selger gjennom Amazon som ikke gjør det, men da får du beskjed underveis i bestillingsprosedyren. Jeg hadde ingen problemer med å plassere en bestilling på en Hamilton GMT 2 fra Amazon akkurat nuh, kom på 6200 inkl frakt.

Takk for svar folkens. Når de kommer ut på forumet her, går de jo ut før man får lest gjennom annonsen :)
Hadde vært flott å funnet en brukt LLD, eller en fint brukt Omega Speedmaster (Moon watch) Mulig det er noen urforhandlere i Stavanger som har LLD inne, eller kan få den inn. Får se hva jeg heller mot i løpet av mai. Følger et sterkt sug mot Speedmaster må jeg si.

Lervik ur har (eller hadde ihvertfall i forrige uke) inne en LLD uten dato.

Linket den med flyback, kan ikke se hvorfor den ikke gått ut enda
Virker jo til st LLD er i siget om dagen, men vet ikke hel hvordan den er priset

Jeg synes prisen er helt fair. Det er forøvrig min gamle LLD og jeg anbefaler Relox på det sterkeste :)

Joda, Amazon shipper greit til Norge. Det er en del av butikkene som selger gjennom Amazon som ikke gjør det, men da får du beskjed underveis i bestillingsprosedyren. Jeg hadde ingen problemer med å plassere en bestilling på en Hamilton GMT 2 fra Amazon akkurat nuh, kom på 6200 inkl frakt.

Hva med klokkesølibatet? Sprekker du?

Jeg skjønner deg godt! Dette er jo like avhengighetsskapende som narkotika....

Hva med klokkesølibatet? Sprekker du?

Jeg skjønner deg godt! Dette er jo like avhengighetsskapende som narkotika....

Haha, nei, jeg kansellerte bestillingen før jeg kom til den endelige bekreftelsen:) Bare sjekket at jeg fikk beregnet frakt og alt sånn.