Humortråden

Rimelig sikker på at dette er ekte(følt) :)

En gang jeg kikket i et par kristne publikasjoner som utkommer her i Bergen ble jeg rimelig sjokkert. F.eks av artikler om midtøstenkonflikten. Hadde virkelig ikke forestilt meg at det var så ille. Tror jeg skal stoppe der og ikke utbrodere. Er det to ting man bør ligge langt unna på et nettforum, så er det politikk og religion :!:

Fakerten! Sjølvsagt måtte dei vera frå Bergen - og ha det fengande navnet "Jesus venner team Bergen".
Ser og dei har lagt ut vitnesbyrd videoar...
Sjekk video nummer 2 der Alf Gunnar må be pr telefon for at bilen til Axel skulle komme seg gjennom Hardanger.
Skal ikkje røpa korleis den spennande historia om Axel sin tur gjennom Hardanger gjekk - men av og til så får ein svar på bønnene sine:D
 
NRK2 nå; ekte superhelter. Ligger vel på nett tv snart. Herre min hatt for en bra underholdning

Edit; de gjør noe rørende å bra, men så uendelig mye rart som er festet på film her:)
 
Fikk litt dilla før i dag, tror jeg har sett 10-12 jesusvideoer og smiler mer og mer. Betyr dette at....
 
Er på jakt etter leilighet om dagen, hvordan kan man takke nei til noe slikt?

leilighet.jpg


Les bildeteksten.
 
Er på jakt etter leilighet om dagen, hvordan kan man takke nei til noe slikt?

leilighet.jpg


Les bildeteksten.

Nydelig..

3.stk plast stoler fra europris og 1.stk plast bord europris ??

he he he he

Utrolig hva folk kan finne på og skrive det må være en privat annonse..
 
Kjenner at jeg er litt svak for Adidas Original plastklokke med den originale trefoil-logoen..
Den kler den vinterbleke huden min.
 
Jeg er en enkel mann ... synes min samboer.
Håper dere bedre kan sette pris på mitt lille ur-på-barnebok-montasje:


SVKvO.jpg