Mannen vil helst ha kronograf, og helst ikke Rolex. Likevel skal dere ha på han en SD. Jeg tillater meg å synes at det er ganske respektløst overfor trådstarter.
Mannen vil helst ha kronograf, og helst ikke Rolex. Likevel skal dere ha på han en SD. Jeg tillater meg å synes at det er ganske respektløst overfor trådstarter.
Støtter Mathfjeld - hev deg over fordommene dine og gå for en seadweller!
De stiger bare i pris, hvis du blir lei så selger du den og casher inn![]()
Det er respektløst? Her bruker vi av vår fritid på å prøve og hjelpe en vilt fremmen mann med et klokkevalg også er takknemmeligheten at vi blir kalt respektløse? Beklager om jeg virker grinete, men i mine øyne er det mer respektløst å stille et spørsmål og etter flere gode forslag fremdeles ikke komme med et lite takk eller tilbakemelding på forslagene.
Det er respektløst? Her bruker vi av vår fritid på å prøve og hjelpe en vilt fremmen mann med et klokkevalg også er takknemmeligheten at vi blir kalt respektløse? Beklager om jeg virker grinete, men i mine øyne er det mer respektløst å stille et spørsmål og etter flere gode forslag fremdeles ikke komme med et lite takk eller tilbakemelding på forslagene.
Jeg synes ingen av delene er respektløst. Feil ord. Men at det er kraftig bom på det OP spør etter har jo Fossdal unektelig rett i. Når det er sagt så liker jeg godt å drive litt misjonsarbeid selv![]()
Det er jeg, ikke trådstarter som kaller det respektløst. Mener du jeg burde føle takknemlighet for at du svarer på noe helt annet enn hva trådstarter spør om? Jeg noterer det. Så neste gang du lurer på hvilken Daytona du skal kjøpe, og jeg svarer ar du bør kjøpe en Certina - om du ikke takker, skal jeg føle meg snurt da?![]()