Den ligger ute til 16' som er akkurat det samme jeg kjøpte den for. Marius kan bekrefte at det var prisen jeg gav, så det er ren selvkost. Jeg liker bedre 116610, så derfor gikk denne rett ut igjen på markedet. Jeg har ikke skrevet noe særlig på forumet, men leser omtrent alt som blir skrevet. Er genuint interessert i Omega og Rolex, men bytter lg selger alt for ofte. Jeg får heller begynne å bidra litt i diskusjoner i tillegg til å bare kjøpe og selge. Jeg vil lage en fotoserie med mine klokker og fortelle litt, og håper jeg kommer inn i varmen igjen her på forumet. Jeg er i alle fall ingen bad guy når det kommer til kjøp og salg. Alle jeg har solgt til har vært fornøyde og jeg tror også Marius kan bekrefte at handelen gikk veldig fint. Går litt for fort i svingene av og til med annonsene, det innrømmer jeg gjerne. Har forresten pakke på vei i posten. Planet ocean chrono. Skal lage en unboxing tråd når jeg får den. MEN: jeg havner alltid tilbake på 116610, så den nye PO kommer kanskje for salg etter hvert den også.Skal endre mine to annonser i morgen.