Den store sykkeltråden

å en annen ting, etter jeg skrev om sykkel fra Big Shot, å var inne på siden dems, så kommer reklame for dem opp både her på sonen og på facebook.. Det kaller jeg kjøpe press ;)

Tror egentlig jeg har vært litt enig med Prippa, ser heller ikke noe poeng med baneramme med singlespeed. Jeg tenkte mer drivverk relatert og ikke så mye på ramme. Også liker jeg å krangle da. Når det er sagt så synest jeg sykkelen din ser stilig ut Prippa.

Selv er jeg posør med både sete og håndtak fra brooks.

Se denne da:

Firefly.jpeg

wants! (utelukkende basert på utseende)

Tror egentlig jeg har vært litt enig med Prippa, ser heller ikke noe poeng med baneramme med singlespeed. Jeg tenkte mer drivverk relatert og ikke så mye på ramme. Også liker jeg å krangle da. Når det er sagt så synest jeg sykkelen din ser stilig ut Prippa.

Selv er jeg posør med både sete og håndtak fra brooks.

Se denne da:

Firefly.jpeg

wants! (utelukkende basert på utseende)
Sweet - hva slags ramme???

Fet hybrid Andersen! Tenk den med riser styre:)

Har hatt brooks sete jeg og, herlig på sykler som kler det.

Bildet er av en http://fireflybicycles.com/ de lager mye vakkert!

Jeg har lyst på en slik type hybrid, selv om jeg aldri har prøvd å sykle med slikt styre. så vet jo ikke om det hadde funket. Men tror jeg måtte hatt riserstyre ja. Ryggen er ikke veldig glad i veldig foroverbøyd sittestilling.

noe annet, hvordan er markedet for brukte sykler? Har en Gekko terreng/hybrid som om jeg ikke klarer å fikse ryggvondt med riser og evt kortere stem må byttes ut. Men har ingen anelse om hva jeg kan forvente å få for den. Den er pent brukt i en sesong. Er det halv pris som gjelder?

Tror du må se om du finner passende annonser å sammenligne deg med. Er jo kurant å regne ut verditap pr år.
Så kan du jo legge deg ca rundt det?

Ja vel noe slikt jeg må gå for. Er bare det at jeg synest det er vanskelig, da alle sykler er så forskjellig utstyrt så er det vanskelig å sammenligne. Får se hva det blir til, jeg har forstått det slik at jeg har maxet den ligningen som var i de reglene.

Fantastisk klipp! Om du mister balansen på den trackstanden blir du seende ganske latterlig ut. Bra gampetråkk på slutten!

Her snakker man skills
[video=youtube;Y-z0Kh0pvNM]http://www.youtube.com/watch?v=Y-z0Kh0pvNM&feature=endscreen[/video]

Ja, den er legendarisk og kjøringen er overmenneskelig. Jeg var helt satt ut når jeg så det live. Han har tidligere kjørt som et slips etter styret, og så kommer han plutselig og kjører superkontrollert, låser aldri hjulene og holder dekkene fri og får verdenseliten til å se ut som kløner. Får aldri nok av det klippet!

Ja, den er legendarisk og kjøringen er overmenneskelig. Jeg var helt satt ut når jeg så det live. Han har tidligere kjørt som et slips etter styret, og så kommer han plutselig og kjører superkontrollert, låser aldri hjulene og holder dekkene fri og får verdenseliten til å se ut som kløner. Får aldri nok av det klippet!

Sett den før jeg også, dog ikke live! Men en ting er helt sikkert, han må ha baller av stål! :eek: