Kopier/fakes på Finn.no

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33706491


Alle er meget lite brukt, fra privat samling. Kan sendes mot postens satser eller hentes i Oslo sentrum (Frogner).

Offshore Diver m Sellita SV240 automatisk urverk (Sveitsisk produsent), safir glass, roterende bezel 2900,-

King Power 48mm i ekte ceramisk materiale, safir glass og fungerende chronograph. A7750 urverk. 2500,-

Radiomir 232 47mm, brun skive (vanskelig å se på bilder) safir glass, super luminova. Reimen er custom "Gunny Egypt". A6497 med manuellt opptrekk 2000,-

Luminor 26k, PVD i riktig utførelse med grå/bly tint. Manuellt urverk A6497. OEM Panerai reim "Jules Verne" (meget dyr) og sort Officine gummi reim med sort spenne. 2500,-

Ploprof: m ETA2824 automatisk urverk, safir glass på klokke og bezel, blå superlume. Sort og orange gummi reim, stål lenke (suppaparts mesh) samt isofrane gummi reim. 2900,-

(til Finn: dette er ikke fake, homage produsentene forandrer merkenavnene slik at det står feks Hoblut, ikke Hublot, Pamerai, ikke panerai, piquet ikke piguet osv... harry ja, ulovlig nei. Til tross for hva hobby detektivene i klokkemiljøet kommer til å påstå i klagene de sender :)
Ny eller brukt: Brukt


Hihihihihihihih
 
Hihi artig annonse.

Når vi først er inne på artig. Sett i lys av teksten er det morsomt hvordan viserne på urene alltid skjuler merkenavnet som, garantert, er feilstavet... :rolleyes: haha...

Rapport sendt, signert privatdetektiven :p
 
Hihi artig annonse.

Når vi først er inne på artig. Sett i lys av teksten er det morsomt hvordan viserne på urene alltid skjuler merkenavnet som, garantert, er feilstavet... :rolleyes: haha...

Rapport sendt, signert privatdetektiven :p

Jeg tror det kanskje er omvendt, at han skjuler merkenavnet fordi det er riktig stavet!? Han sier jo i annonsen det er stavet feil, så hvorfor skjule det?

Uansett så er vel ikke det her lovlig å selge! :p
 
Hihi artig annonse.

Når vi først er inne på artig. Sett i lys av teksten er det morsomt hvordan viserne på urene alltid skjuler merkenavnet som, garantert, er feilstavet... :rolleyes: haha...

Rapport sendt, signert privatdetektiven :p

Hahahaha privatdetektiv :D
 
Jeg tror det kanskje er omvendt, at han skjuler merkenavnet fordi det er riktig stavet!? Han sier jo i annonsen det er stavet feil, så hvorfor skjule det?

Uansett så er vel ikke det her lovlig å selge! :p

Ironi er ikke alltid like lett skriftlig. :p
Selvsagt mente jeg at merkenavnene er stavet rett under viserne. ;) Trodde smilien fikk fram det :p
 
Har sendt selger spørsmål om det er replicas, da jeg er 99% sikker på at de er det. så vidersender jeg svaret i klage til finn :) For en tulling, tipper navnet starter med J...
 
Wow, personen har tilogmed opprettet egen mail til dette formålet! her er svaret jeg fikk og sendte inn til finn igjen.

Whybuygen whybuygen@gmail.com via yahoo.com
20:15 (for 1 minutt siden)

til meg

Replica ja, måtte bare finne en vei rundt annonse reglene.


--- Den man 2012-03-12 skrev ol.salvesen@gmail.com via finn.no <ikkesvar@finn.no>:

Fra: ol.salvesen@gmail.com via finn.no <ikkesvar@finn.no>
Emne: Kvalitets hommage modeller, Offshore Diver, King Power, Ploprof etc.
Til: trudenuff@yahoo.no
Dato: Mandag 12. mars 2012 19.36

Hei!

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av ol.salvesen@gmail.com

Er dette replica eller har de andre navn?
Hilsen
Oliver Salvesen
Henvendelsen gjelder annonsen med FINN-kode 33706491