Hvilken omega speedmaster pro...

Den kler vel norgesnato den der, men synes vel skiven var rotete. Så er det vel reduced? Den gikk fort ut sist den var i boksen

Kanskje det er en reduced ja, det sjekket jeg ikke.. Da blir den nok litt i minste laget :(

Ikke helt noen speedmaster, men jeg syntes disse column wheel klokkene fra Longines er utrolig tøffe
http://www.uret.se/longines-column-wheel-c-185_803.html

Edit: Den har jo også en litt mer ryddig skive, samt en veldig så fiffig sekund viser! :)
 
Pent ur,absolutt. Et ankepunkt blir da historie. Er jo få kronografer som matcher på det punktet? Finnes andre måneklokker og, men de faller liksom ikke helt i smak
 
Ser det er mange som foretrekker plexi. Er det kun fordi det er det historisk riktige, eller er det andre grunner?

Selv kunne jeg tenkt meg glass foran og bak + manuelt verk.
 
Safir foran gir litt hardere refleksjoner og ikke luke sexy avrundet ettersom jeg har forstått. Også er det vel litt sånn at plexi riper lett, men knuser ikke og motsatt?
Aerosol eller hva det heter funker bra til å polere riper også, så.. Flere grunner for enn imot i mine øyne.
 
Safir foran gir litt hardere refleksjoner og ikke luke sexy avrundet ettersom jeg har forstått. Også er det vel litt sånn at plexi riper lett, men knuser ikke og motsatt?
Aerosol eller hva det heter funker bra til å polere riper også, så.. Flere grunner for enn imot i mine øyne.

Fås plexi i kombinasjon med plexi/safir bak?
 
Ja. Omega 35.72.50 denne fåes ikke i butikk lenger men på bruktmarkedet.
35.73.50 er Safir foran og bak