Klokkespotting

Det der er jo ganske grovt. Trodde han karen hadde lært. Når man fakturerer en klokke slik skjønner jo enhver at man er delaktig i noe muffens.

Ja, er det lov å "leke dum" fra selger sin side? Eller er man pliktig til å melde fra?

Nei kan gjøre det. Har lest om han tidligere i DN.
Men redd jeg forveksler to personer, da den ene artikkelen kun handlet om en som solgte ur i stor stil, mens den andre om en som smuglet klokker osv. og den førstnevnte blir omtalt som "goodguy" her.

Johnny er good guy, og tror de fleste har opplevd sandquist på samme vis før det kom frem at han hadde svin på skogen likevel...
Mulig du har lest positivt om Johnny og negativt om sandquist?

Spottet Rolex gull sub på en av sjefene fra Danmark igår, samt en eller Breitling i et møte for ikke så lenge siden.

Aaron Hotchner, Criminal Minds i går kveld, viste frem sin Submariner i tilnærmet fullskjerm da han skulle aksjonere mot en..... Criminal Mind(?) :p
Det ble high five med guttungen da jeg (noe barnslig) viste ham at den var helt lik min....... :cool:

Noen som vet hvilken klokke dette er? Er i filmen som går på TV3 nå; verdens sprøeste bilrace.

54d09ef8-5fe2-91b4.jpg