Nydelig, jcat :p
Kohe321 Støttemedlem Medlem 19. okt. 2011 Innlegg 5.368 21. feb. 2012 #16.262 Mythbusters + rolex på lanken = storkos.
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 21. feb. 2012 #16.263 Knall GMT, msandve! Flere bilder, please Jeg er også på Lolex-kjøret i dag, og beklager at jeg resirkulerer et gammelt bilde glede for nye lesere Skal se om jeg kan edite litt senerem akkurat nå er jeg pumpet.
Knall GMT, msandve! Flere bilder, please Jeg er også på Lolex-kjøret i dag, og beklager at jeg resirkulerer et gammelt bilde glede for nye lesere Skal se om jeg kan edite litt senerem akkurat nå er jeg pumpet.
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.995 Sted Sandnes 21. feb. 2012 #16.264 mikkemus23 skrev: Knall GMT, msandve! Flere bilder, please Jeg er også på Lolex-kjøret i dag, og beklager at jeg resirkulerer et gammelt bilde glede for nye lesere Skal se om jeg kan edite litt senerem akkurat nå er jeg pumpet. Klikk for å utvide... Kanskje å banne i kirken dette men jeg må si jeg liker denne/les nye Sub´en bedre enn eldre modeller. Godt valg med andre ord. Relox sin explorer like så.
mikkemus23 skrev: Knall GMT, msandve! Flere bilder, please Jeg er også på Lolex-kjøret i dag, og beklager at jeg resirkulerer et gammelt bilde glede for nye lesere Skal se om jeg kan edite litt senerem akkurat nå er jeg pumpet. Klikk for å utvide... Kanskje å banne i kirken dette men jeg må si jeg liker denne/les nye Sub´en bedre enn eldre modeller. Godt valg med andre ord. Relox sin explorer like så.
M msandve Medlem 29. sep. 2010 Innlegg 87 Sted Bryne 21. feb. 2012 #16.265 Takk for gratulasjoner, skal komme med en unboxing tråd etter hvert... Nydelig Dornblüth J-cat! Dornblüth prosjektet mitt ble satt på vent da jeg kjøpte GMT Masteren
Takk for gratulasjoner, skal komme med en unboxing tråd etter hvert... Nydelig Dornblüth J-cat! Dornblüth prosjektet mitt ble satt på vent da jeg kjøpte GMT Masteren
Hopalong Støttemedlem Medlem 16. juni 2009 Innlegg 2.978 Sted Cockaigne 21. feb. 2012 #16.266 RELOX skrev: Be an everyday explorer! Klikk for å utvide... Jepp!
kasmir Medlem 18. aug. 2008 Innlegg 1.025 Sted m 21. feb. 2012 #16.269 Nyanskaffelsen. En liten bastardisering, men likte inserten så godt
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 21. feb. 2012 #16.270 olem skrev: Hvem kan bli lei Rolex Klikk for å utvide... Jeg kan bli lei Rolex - og kansje er jeg den eneste Frode.
olem skrev: Hvem kan bli lei Rolex Klikk for å utvide... Jeg kan bli lei Rolex - og kansje er jeg den eneste Frode.
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 21. feb. 2012 #16.272 Huff, det ble mye tynn luft idag. Lover forresten å skifte klokke imorgen. Dette begynner jo å bli kjedelig: Frode.
Huff, det ble mye tynn luft idag. Lover forresten å skifte klokke imorgen. Dette begynner jo å bli kjedelig: Frode.
G genevereven Medlem 9. juni 2011 Innlegg 171 21. feb. 2012 #16.274 Lite posting fra meg på TS, men for å ikke bli stemplet som han ubehaglige kikkeren kan jeg i det minste poste ett bilde i ny og ne! Her er dagens:
Lite posting fra meg på TS, men for å ikke bli stemplet som han ubehaglige kikkeren kan jeg i det minste poste ett bilde i ny og ne! Her er dagens:
M MrD Medlem 26. des. 2010 Innlegg 80 21. feb. 2012 #16.275 Første firkantet klokke. Spennende merke med gøy eier. Ankom i morges, og konemor åpnet pakken i passasjersetet på vei til jobb. Føles god på armen
Første firkantet klokke. Spennende merke med gøy eier. Ankom i morges, og konemor åpnet pakken i passasjersetet på vei til jobb. Føles god på armen