Kopier/fakes på Finn.no

Helt enig! Å i tillegg skurrer den historien noe! Hvem selger uret samme dag, eller dagen etter på(husker ikke om det var i dag eller i går han visstnok kjøpte den).


Du er inne på noe der.. Klokken virker 100% ekte ingen tvil om det... Virker litt som han er i utlandet med den og skal ta den med hit får og tjene noen slanter ikke at det er noe galt i det..

Hei folkens.
Jeg har kjøpt en ny Rolex GMT MASTER II idag. Men jeg må si at jeg likte den i butikken, men ikke når jeg kom hjem.
Derfor vil jeg selge den med engang før den er blitt brukt og kjøpe noe annen modell av Rolex.(Den er ikke brukt i det hele tatt).
Jeg vil ha 50,0000kr for den(kan vurdere seriøse bud, ingen skambud takk)
Den kommer med av alt originaltilbehør. Eske, garantibevis(stemplet og datert), taggene og selvfølgelig original kvittering...
Akkurat nå er jeg ikke i Norge. Men skal tilbake til Norge mellom 1 til 4 mars.
Jeg legger ved linken til denne klokken.

http://www.rolex.com/en#/rolex-watch...i/introduction


Så første man til mølla..Her får du en splitter ny ROLEX GMT MASTER 2 som er meget ettertraktet til en rimelig pris..Og jeg mener 100% at den ikke er brukt..

EXTRA INFO: (Forresten, nypris er 51900kr og prisen skal settes opp ganske snart).
 
Diskutert litt før denne her vel... Er jo virkelig ikke noe kupp det der! Kan jo få både norsk kjøpt og hyggeligere pris på den ved å snakke med Jørgensen eller Lervik:)
 
Helt enig! Å i tillegg skurrer den historien noe! Hvem selger uret samme dag, eller dagen etter på(husker ikke om det var i dag eller i går han visstnok kjøpte den).

Lå ikke samme uret med samme historie ute for litt siden. Husker jeg riktig lå den her på sonen og.
 
Kansje noen skal ringe og gi et litt useriøst bud.

Selger han til 2000kr vil jeg nok tenkt tanken at det ikke var ekte varer..

Ingen er så desperate etter penger selv ikke de nede på plata :O:O:O:O
 
Noen ganger lurer jeg på hvor dum det er mulig å bli...
for 10 lapper kunne han kjøpt en pent brukt Omega eller en annen godsak.
spart litt til, kjøpt en fin PO etc....

denne verden blir jeg aldri klok på!
 
Vill bare komme med litt info.

Ser ut til Joachim B*** A********* skal skaffe seg en ny replica, den her er postet på Hublot sin facebook side.

Hello. Is it possible to buy a Hublot Big Bang Minute Repeater Rose Gold Skeleton Tourbillon Ceramic somewhere? I have been looking for it for months, but I can't find it. Thank you for answers.

Så pass på, dennne kan komme for salg hvor som helst.. :p

Edit: Det er da altså en klokke som koster noen hundre tusen USD...

Ser ut som det kanskje er den her han skal kjøpe? http://blog.joinwatch.com/perfect-clone-hublot-tourbillon-replica-watches-worth-to-own.html
 
Vill bare komme med litt info.

Ser ut til Joachim B*** A********* skal skaffe seg en ny replica, den her er postet på Hublot sin facebook side.



Så pass på, dennne kan komme for salg hvor som helst.. :p

Edit: Det er da altså en klokke som koster over 250 000 USD bare så det er sagt

Han gir seg aldri... Han joakim...

Han prøver seg nok på finn.no snart som du sier...
 
Litt malapropos... men jeg blir litt oppgitt over at det finnes fabrikker der ute som kan lage slike kopier. Tenk hva de kunne ha laget av egne, originale klokker ? De har jo åpenbart en overraskende god produksjonslinje.
 
Litt malapropos... men jeg blir litt oppgitt over at det finnes fabrikker der ute som kan lage slike kopier. Tenk hva de kunne ha laget av egne, originale klokker ? De har jo åpenbart en overraskende god produksjonslinje.

Eier vel ikke fantasi da.. Å vill anta at kvaliteten/holdbarheten på klokkene ikke er helt opp til par! :S
 
Litt malapropos... men jeg blir litt oppgitt over at det finnes fabrikker der ute som kan lage slike kopier. Tenk hva de kunne ha laget av egne, originale klokker ? De har jo åpenbart en overraskende god produksjonslinje.

Ja...

Jeg så også bildene.. det er skremmende at dem klarer og kopiere så bra. det kan hende det er manipulerte bilder. hva vet jeg....

Så litt på andre klokker der det er jo helt vanvitig..

Jeg kan ikke tro at dem klarer og clone så bra til de prisene.. merkelig...

:):):):):):)
 
Et annet aspekt er jo selvsagt at vi ikke vet hva vi egentlig ser bilder av... kan jo være the real deal som er avbildet og noe veldig annet skrot man får i posten om man bestiller ;).

Men om vi antar at kvaliteten er "ok" så må det vel dessverre bare koke ned til at det er mer penger i å lage fakes enn egne, originale produkter.
 
Et annet aspekt er jo selvsagt at vi ikke vet hva vi egentlig ser bilder av... kan jo være the real deal som er avbildet og noe veldig annet skrot man får i posten om man bestiller ;).

Men om vi antar at kvaliteten er "ok" så må det vel dessverre bare koke ned til at det er mer penger i å lage fakes enn egne, originale produkter.

Man får fake klokker som koster opp til 1000usd har jeg sett.. Man får vel fader meg klokker i ekte gull har jeg også hørt :p Ganske drøyt