Dagens kjøpetips

Heldigvis er det imitert ekte lær. Hadde vært kjipt med imitert falskt lær. Eh.. simulert faktisk. High-tech :)

Bra navn på sjappa også.
 
Heldigvis er det imitert ekte lær. Hadde vært kjipt med imitert falskt lær. Eh.. simulert faktisk.

Dette minner meg om en episode tidlig på 70-tallet da faren til en kompis kjøpte sin første bil. Familiens nye stolthet var ikke noe mindre enn en tidlig 60-talls Ford 12M med sofa foran, rattgir og V4-motor.

Stolt fortalte han oss gutta at interiøret var i ekte imitert skai.

En kald vinterkveld noen år senere skulle vi til Slidre på fest på lokalet. Terje Tysland spilte. Vi kjørte av veien med bakparten først. Bilen var fortsatt kjørbar, men ble etter det døpt om til Ford 11,75M.

Det var tider, det.


Sorry for OT.
 
Har snakket med selger, skikkelig useriøs. Sendte meg enn melding på ett språk jeg ikke forsto uten om 'Duck you' etter at jeg spurte om han kunne ordne me ektehetsbevis fra forhandler. Meldingen var visstnok feil sendt...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
ja det sier vel endel :p da tror jeg ikke jeg skal snakke med han nei. Fortsette letingen en annen plass ;) thank you!
 
Det er min gamle... Fantastisk klokke! I hvertfall en safe handel og en god pris!

Jeg sendte selger mail og spurte om uret var solgt. Svaret jeg fikk var følgende; "Hvorfor lurer du på det?"
Vil påstå det er en noe snodig måte å svare på..

Er det andre som har vært i kontakt med selger?
 
Jeg sendte selger mail og spurte om uret var solgt. Svaret jeg fikk var følgende; "Hvorfor lurer du på det?"
Vil påstå det er en noe snodig måte å svare på..

Er det andre som har vært i kontakt med selger?
Hehe. Nei, men det frister litt, merker jeg. Sånn for gøy.
 
Fant denne på Finn i kveld.
Det er mange billige klokkemerker som kopierer design til store, men Eyki er ikke en av dem.
De nøyer seg med å kopiere en 100$-klokke. Ikke bare klokke men rem og.:D

Eyki.jpg


Det var Eyki og her er min Seiko:

seiko21of1.jpg
 
På helt generelt grunnlag ville jeg ikke hengt meg så mye opp i en Special Edition fra Omega.

For Omega sin del er det nesten slik at de mest unike klokkene er de som ikke er special editions siden de stort sett bare lager special editions ;).