Kopier/fakes på Finn.no

Tror nok denne klokken er clean. Hadde det vært noe snusk utover en skrivefeil tror jeg det hadde vært oppdaget for lengst :)
 
Tror nok denne klokken er clean. Hadde det vært noe snusk utover en skrivefeil tror jeg det hadde vært oppdaget for lengst :)

Trykkfeil, klokken er 1988. Men blir litt oppgitt over at enkelte kaster seg over at det er noe "snusk" med en gang pga at man har skrevet et år feil. Til og med når det følger med absolutt alt med klokken(som det går frem i annonsen) inkl den orginale kvitteringen fra 88. Uansett det er rettet opp.
 
Er det bare meg, eller er det noe som skurrer i denne annonsen (godt mulig det bare er meg som er overforsiktig)?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32468731

Bildet er tatt fra en annen annonse på finn, prisen er noe lav (kanskje for å få opp interessen?) og teksten er jo bare kopiert.
Får heller ingen treff på tlf. nr som er oppgitt.

Prisen er lav og teksten i annonsen spesiell. Jeg er fortsatt nysgjerrig på hva "heliumshvelv" er :p
 
Lukter tyvegods lang vei, eventuelt fake/scam :S

Så du mener at alt som er billig er stjålet eller fake? Hvor går i så fall "prisgrensen" mellom tyvegods/fake og ærlige varer?

Jeg har ikke snakket med denne selgeren, så jeg vet lite om akkurat denne klokka. Jeg vet bare av erfaring at innimellom selger folk ting råbillig for å få inn noen raske penger. Det trenger ikke være tyvegods eller fake selv om ting selges billlig.