Klokkespotting

Dama ser på svenske Hollywoodfruer. Der sitter ei tøtte med gull daytona og betaler med svart american express...
 
Dama ser på svenske Hollywoodfruer. Der sitter ei tøtte med gull daytona og betaler med svart american express...

Observert det samme, og fler av "fruene" har klokker til høye priser liggendes å slenge. Om de er interessert utenom showoff faktoren er vel heller tvilsomt kanskje;)
 
Rolex ExplorerII på Rune Gjeldnes i dagens program fra den mislykkede ekspedisjonen til Nordpolen i Ally-kano (bildene ble ikke direkte skarpe, men til mitt forsvar er de tatt av TV-skjermen til oppgitte sukk fra resten av familien).

_MG_8494.jpg


_MG_8492.jpg



Årsaken til at de ikke nådde fram var sannsynligvis at Cecilie Skog valgte en hvit G-Shock. Urutinert...:D

_MG_8503.jpg
 
584915d1324636667-show-us-your-2011-purchases-img_3195-copy.jpg


Spotta denne Speedyen på WUS, har aldri sett en med Speedy hest på dial? Noen som vet noe om den? Fant heller lite på et halvhjertet googlesøk også.
 
Flott variant! Prøvde denne på NK i Stockholm for noen år siden, kom i en gedigen treboks med mye stash, om jeg ikke husker feil. Likevel følte jeg vel at svart Speedmaster står sterkt nok på egne ben, den trenger ingen limited jubileumsutgave. Om jeg skulle ha en vri ville jeg heller gått for en annen, hvit skive med sorte subdials kanskje?
 
Flott variant! Prøvde denne på NK i Stockholm for noen år siden, kom i en gedigen treboks med mye stash, om jeg ikke husker feil. Likevel følte jeg vel at svart Speedmaster står sterkt nok på egne ben, den trenger ingen limited jubileumsutgave. Om jeg skulle ha en vri ville jeg heller gått for en annen, hvit skive med sorte subdials kanskje?

Som, f.eks: Omega Speedmaster 3569.31.00 35th Anniversary LE

kray28063.jpg


Evt.

Omega Speedmaster Automatic "Panda" for det japanske markedet (fant ikke ref.nr i farten)

L1010216.jpg



Veldig lekker begge to. De dukke opp på ebay fra tid til annen. Når de gjør det pleier de ikke å gå billig..
 
Som, f.eks: Omega Speedmaster 3569.31.00 35th Anniversary LE

kray28063.jpg


Evt.

Omega Speedmaster Automatic "Panda" for det japanske markedet (fant ikke ref.nr i farten)

L1010216.jpg



Veldig lekker begge to. De dukke opp på ebay fra tid til annen. Når de gjør det pleier de ikke å gå billig..

Meget pent, skulle (selvsagt :mrgreen:) hatt en sånn, men jeg har vel gjort mitt på Omega & Speedmasterfronten for noe tid nå ;)
 
Noen som har sett den amerikanske serien Shameless? I første episode flasher de en Panerai (man får forsåvidt ikke se så mye på den), og namedropper den ganske bra.

"Nice watch."
"Thanks, Panerai"
"What'd that set you back, about six bills?"
 
Takk til Alinoe, som brakte oss tilbake til topic :p

Spottet og fikk prøve en Omega SMP Chrono (svart) i dag. Kursdeltaker på jobben med god klokkesmak. Ble positivt overrasket over denne :)
 
Har sett en del på MasterChef i det siste, og ser at Prippa har spottet IWC Aquatimeren til Joe Bastianich (han ene dommeren). Har også sett han med Big Pilot i noen av episodene. Har også spottet div. Panerai på Graham Elliot.