Dagens kjøpetips

Lurer på hva den går for om du kjøper den nå, putter den i safen og selger den om 50 år :)

Jeg ønsker ingen noe vondt, men er av den oppfatning at disse klokkene er så hypet nå at de om en stund vil falle helt gjennom, hva verdi angår. Så, jeg tror at du ville ha gått på en ordentlig smell, dessverre.
 
Eller den dagen det dukker opp en eske med 50 NOS milsub fra en kjeller i England.
 
Det blir jo selvsagt bare synsing, men jeg tror du tar feil. Vi snakker jo tross alt om vintage Rolex i veldig små opplag, blir det noengang upopulært? :) Uansett, det blir dessverre for meg kun en hypotetisk problemstilling, med mindre du får rett da Jayeff ;)
 
Hmmmm. Den de var fet..! Og penger er på konto...
Har ingen formening om pris osv, men er det et godt kjøp? Trenger nok pengene til våren igjen, men ville kanskje vært hyggelig åmta vare på denne en stund, om tapet for noen måneder ikke er for galt?
 
Ja, jeg synes prisen er veldig god. Dette er en ettertraktet skive, som siden den først kom i fjor ikke er så vanlig, og en nesten ny klokke. Når det er sagt er det jo en prisklasse det kan være litt vanskelig å forutse hvor raskt salgene går. Når jeg solgte denne i våres hadde jeg ganske mange henvendelser, men det tok ca 14 dager å selge den.

Synes forøvrig det er pussig at den som Briljant har ikke er solgt for lenge siden. Nå har jeg ikke vært å sett på den, men en ROC til 77k er billig uansett hvem som selger. Jonny fikk jo tross alt solgt sin Dual Time til omtrent samme pris, og det er jo en klokke som ligger 20-30k under i nypris!
 
Lyst å skille deg fra mengden? ;)

Hvorfor ikke en Hamilton Ventura?

P1018833-1.jpg

http://forums.watchuseek.com/f29/hamilton-ventura-automatic-h24515591-reduced-621932.html

Fysjom, her er alle proposjoner feil og dialen er absolutt ikke lettlest - dette må være antitesen til Submariner :D
Men jada, jeg vet det er en modell med en viss historikk...
 
Vel synes jeg endel av de arabiske spesialmodellene av Rolex er ganske fete, men usikker på om jeg ville ha hele portrettet av Kong Faisal på skiven :D Fin modell for de som har business med Saudi Arabia dog ...

66_929815665.jpg
 
Jeg hater ventepølser, men den Lüm Techen der var sykt kul. Håper noen her inne plukker opp en slik.