Favoritt TV-Serier... Topp 3

Begynte å se på Homeland igår. Er nå på episode 5 og jeg anbefaler denne serien på det sterkeste!

Begynte å se på Homeland igår. Er nå på episode 5 og jeg anbefaler denne serien på det sterkeste!

VELDIG enig i det ja. Så akkurat sesongavslutningen - 90 minutters episode. Pen avslutning som lader opp til en spennende sesong 2.

Forøvrig var det mye hud i de første episodene - litt synd at de ikke fikk overvåke lenger med en så sprek kone! :p

ny episode av Californication er ute.. :O :O

Edit: syk start! :O

Mange gode tips her, og mange serier jeg må legge til listen. Men en ting som slår meg: Går det an å lage en liste uten the Wire? Om ikke på toppen så i alle fall høyt oppe? En fantastisk fortelling etter alle målestokker som jeg aldri kommer til å glemme! Den har vel ikke blitt gammel allerede...? Speaking of.. Håper den oppvoksende generasjon får med seg Twin Peaks. Legendarisk! Mitt bakstreverske bidrag :)

Seinfeld vil alltid være nr.1
How not to live your life og Misfits får for øyeblikket de neste plassene.

Mens jeg og fruen venter i spenning på Boarwalk Empire skal bli tilgjengelig, så har vi måttet ty til serier vi har sett før. Nå er det "The West Wing" det går i. Serien er helt grei. Litt overkill av patriotisme og "USA er overlegen andre land". Det er helst minnene fra sist gang vi så den som gjør at vi valgte å pløye gjennom syv sesonger en gang til.

Dep. chief of staff rocker en Rolex GMTII Pepsi fra sesong 2 og utover. Funker bra det ettersom den er nest øverst på ønskelista mi om dagen.

Har nettopp kjøpt meg den komplette serien av "Yes Minister" og "Yes, Prime Minister". Gammel, men god.

Ser så mange serier, men skal jeg velge ut de tre på topp blir det disse: :)

Dexter

Leverage

Blue bloods

Syk sesong slutt på dexter, måte jo komme ;)
Skal se nye episoden av Californication no! endelig start.
Kan også anbefale homeland.