Klokkeplaner og -drømmer for 2012

Nei, da. Minuteman var IKKE på fylla. Han var bare i godt humør, les godt kjøpehumør. :)Han er ikke den eneste som har opplevd at kjøpelysten stiger med promillen. Denne gangen var han heldig, da dømmekraften var i orden og han fikk seg en nydelig klokke som stiller LLD helt i skyggen.

Jeg har en liten videosnutt der han kaller Iwc Aquatimern for en dårlig LLD imitasjon:mrgreen:.

Trenger en ny gtg snart. Var kult.
 
Blir enten en Omega Planet Ocean på meg eller hvis jeg er flink og får spart endel mer så blir det lett en Rolex Seadweller eller Submariner. Gleder meg til Sommer 2012...
 
Leter etter en pen 16610 i 2012 om jeg ikke finner den i innspurten av 2011 (fortjener jo en ordentlig julegave). Etter det er det et dressur som er neste på listen, kanskje en portoguese chrono:D
 
Hmm har snusen på et par klokker, men siden Ursa Major sin Patek ble solgt blir det nok en eller to av følgende forhåpentligvis:p

Rolex Double Red
Rolex 1680 Red
AP ROO Sort skive
Panerai 321
IWC Aquatimer

Blir spennende å se hvordan året har gått ved inngangen til 2013:p
 
Hmm har snusen på et par klokker, men siden Ursa Major sin Patek ble solgt blir det nok en eller to av følgende forhåpentligvis:p

Rolex Double Red
Rolex 1680 Red
AP ROO Sort skive
Panerai 321
IWC Aquatimer

Blir spennende å se hvordan året har gått ved inngangen til 2013:p

Realiserer du enten/begge DR Sea Dweller/1680 RedSub blir det fyr i teltet her, det er lekkerbiskener. De andre er også fine saker, så klart. Du har noen fete ambisjoner for 2012, jeg gleder meg :D
 
Realiserer du enten/begge DR Sea Dweller/1680 RedSub blir det fyr i teltet her, det er lekkerbiskener. De andre er også fine saker, så klart. Du har noen fete ambisjoner for 2012, jeg gleder meg :D

Hehe har sett meg ut et par eksemplarer , så får se hvordan det står til på bruktmarkedet når penger er på konto;)

Ang. 5165 så tror jeg den blir litt for liten for meg dessverre. :(
 
2012: Ønsker meg en beater til snekring og snømåking. La det bli en Explorer 1, eller en BR02!
 
Tror 2012 blir et usedvanlig rolig år for min del. Har blitt så enormt glad i Rolexene mine :)

Men skal prøve å få til ett tilskudd til, om ikke dette skjer allerede før kalenderen bikker over til 2012 :)
 
Tror 2012 blir et usedvanlig rolig år for min del. Har blitt så enormt glad i Rolexene mine :)

Men skal prøve å få til ett tilskudd til, om ikke dette skjer allerede før kalenderen bikker over til 2012 :)

Mener å huske at det var forsettet for 2011 også, jeg... :p
 
Klokkeplaner og -drømmer for 2012....

Mye spennede planer godfolket på sonen har! Gleder meg til mange utpakkingstråder:).
Selv gjør jeg heltidsstudent av meg fra vårsemester 2012! Det lover kanskje ikke så godt for klokkeanskaffelser da jeg har utviklet en smak for luksus og vintageur...
MEN blir det noe på meg(eh) så blir det noe med fynd og klem! Drømmene er der det er sikkert. Det er også sikkert at det blir fra en av 3 produsenter: Panerai (da er det bare 47mm som gjelder.), Rolex sport/vintage eller Jaeger le coultre da fortrinnsvis edelt metall! Så følg med på salgsidene folkens, skal noe av dette inn må noe ut av boksen og der er det nå stort sett bare velholdte godbiter ;)
 
Hva gir du i odds for/mot at Smurfen ryker i løpet av 2012, jayeff? :cool:

Tør ikke tenke på det ;)

Det er så meget annet som frister, men samtidig sitter Smurfen meget behagelig på armen. Problemet er bare at jeg er "redd" for å bruke den :(
 
Glemte disse her...

Jeg ønsker meg selvsagt disse også:

Breitling navitimer med B01-verket.:D
breitling-navitimer-01-limited-edition-automatic-watch.jpg


En Zenith er heller ikke å forakte.
igl5rdlo1ro8ji0q5g-zenith-new-vintage-1969-acier.jpg


Blancpain FF.:D
image-2011-09-5-10029311-0-blancpain-5015-fifty-fathoms1.jpg


Ellers er jo en JLC alltid riktig.;)
 
Etter en høst med harde klokkesatsninger, så skal jeg prøve å roe det litt ned i 2012.. Jeg har som mål at ingen av mine nåværende klokker skal selges, og eventuelle kjøp må da finansieres med "frisk" kapital.

Et pent holdt Rolex sportur fra mitt fødselsår, 1979 - DET føler jeg hadde vært en riktig investering i det kommende året :D
 
Zenith er handlet, men ikke levert. Det blir årets julegave til meg selv ;)
Håper den kommer før jul. Ingen tvil om hvilken klokke som skal benyttes på julaften da i alle fall :)
Unboxing kommer...