Det unboxes!

Synes resten av verden denne er harry, eller er det mulig å "pulle den off"? Blir jo fin til dressen iallefall!

Hvis du vil tone ned bling-faktoren litt kan du jo vurdere å variere med en skinnrem...
Men lenken er jo utrolig flott, så jeg tror jeg hadde gitt beng i de få stakkarene som syntes dette er harry. ;)
 
7002f4a5.jpg

Prøvde å sette den på skinnrem mest for moro. Skulle jo absolutt hatt en fin crocorem og ikke en sånn racingrem som ikke passer helt, men er utrolig hvor fint gull og svart går sammen :)
 
Takker så mye igjen for hyggelige tilbakemeldinger! Er jo ikke feil at den går +/- 0 sekunder for øyeblikket heller. Synes resten av verden denne er harry, eller er det mulig å "pulle den off"? Blir jo fin til dressen iallefall!

Dette er vel en av de ytterst få gullklumpene det er mulig å "pulle off". :)

Bare ikke bruk mansjettknapper fra Rolex til :)
 
Gratulerer!

Det er et eller annet med den klokken som gjør at den kler gull mye bedre enn andre klokker jeg har sett på. Absolutt en keeper spør du meg.

Huff, nesten spontan eggløsning når jeg så de første bildene.

Very nice!
 
Jøye... Og jeg som bare har rukket å måke en gang hittil... Den er helt nydelig, rett og slett. Det begynner å bli noen lekkerbiskener her inne nå må jeg si...

Gratulerer med ventepølse da
 
Du får komme deg hjem fra julebord. Eventuelt be naboen hente den og ta noen bilder for deg.
 
Gratulerer så mye! Kom den nord fra?

Du falt på LN til slutt ja, absolutt ikke et feil valg! Nyt den.