Louis Vuitton


Mener at ETA har besluttet å stramme inn salg av sine verk til urprodusenter i samme eiergruppe. Dermed er det ikke så lett for produsenter i LVHM gruppen å få fingrene sine på ETA verk.
Mulig jeg tar feil, er bare noe som ligger bak i hodet mitt. :)
 
Mener at ETA har besluttet å stramme inn salg av sine verk til urprodusenter i samme eiergruppe. Dermed er det ikke så lett for produsenter i LVHM gruppen å få fingrene sine på ETA verk.
Mulig jeg tar feil, er bare noe som ligger bak i hodet mitt. :)

Tror ikke dette kommer til å berøre disse merkene i særlig grad.
 
Det er så vidt jeg vet øLes Ateliers Horlogers LVMH i LA CHAUX-DE- FONDS som produserer urverkene til de dyrere versjonene av LVHM gruppens modepregede klokkemerker som LV, Dior osv. LVHM er vel på kjøpern også når det gjelder Hermes.
Tidligere ble som nevnt itråden over el primero verket fra Zenith også brukt
 
huff.. min mening er at uansett mote produsent,d&g,moods,LV,dior osv..
selv om de har begynt eller begynner å putte mekaniske verk i klokkene, er det ikke good value of money etter min mening,å på toppen av det hele alt for stivt priset,dårlig annenhånds verdi fordi de ikke er blandt di store eller små kvalitetslevrandører.
dette er min mening..
 
Hva syns folket om Louis Vuitton-ur?


DoubleFacePalm.jpg
 
Likte den like godt (eller dårlig) som jeg liker veskene fra LV (eller er det VL = Vera Larsen) med logo strødd utover.

Minner meg om noe en venninde sa en gang: Det er helt greit å ha falske pupper og lepper - bare veska er ekte.....
 
Haha. "Rikingen" er en mann for seg selv.

Synes selv at LV-urene ikke er så pene, men det finnes mye fint av fashion-watches. Gucci har noe tøft.
 
Om man glemmer prisen og navnet på skiven synes jeg denne var kul;

[video=youtube;YYMiiGnV_HY]http://www.youtube.com/watch?v=YYMiiGnV_HY[/video]

De har faktisk noen nye kule klokker i år, tror vel egnetlig at de fleste blir skremt av navnet på skiven. Jeg liker hvertall mange av de. Dessverre tørr jeg ikke kjøpe en da de har et pristap uten like.
 
Oi... Den var mildt sagt jævli kul..

Hva koster noe slikt a? ser Veldig dyrt ut! =/
 
Men finnes det noen andre klokke med slik timetelling? Ble veldig så fascinert av det! :D
 
[video=youtube;WLTBnIszCLE]http://www.youtube.com/watch?v=WLTBnIszCLE&feature=related[/video]

Dette er ikke helt det samme, men fortsatt ganske sprøtt
[video=youtube;Az1SqX3Bqdc]http://www.youtube.com/watch?v=Az1SqX3Bqdc&feature=related[/video]
 
har sett de før.. men de er jo ikke like elegante som den her.. de er liksom.. mer vulgære ;)
 
Om man glemmer prisen og navnet på skiven synes jeg denne var kul;

De har faktisk noen nye kule klokker i år, tror vel egnetlig at de fleste blir skremt av navnet på skiven.

Vel, skal du kjøpe klokke for å imponere damer er vel Louis Vuitton et av de mer sikre kjøpene ;)

Generelt sett er jo de fleste klokkemerker (med unntak av Rolex) relativt ukjent for folk flest, og ikke minst for damer. Louis Vuitton vet alle damer om, og alle damer vet at Louis Vuitton er dyrt.

Men dette er jo et uinteressant argument, da ingen av oss kjøper klokker for å imponere damer... :cool:

(De av oss som ikke er singel prøver vel heller å skjule hvor dyr klokkene er...) :D
 
  • Liker
Reaksjoner: PatrickChro