Dagens kjøpetips

herregud. Lykke til med å få solgt den. Vet heller ikke om jeg ville gått med en klokke som har utløsningsventil.

Herregud ja... Føler at den som kommer til å kjøpe den der blir grundig lurt.. Føler jo de som handler disse andre Luminox klokkene i plastikk til 4000,- blir lurt også men.
 
Elefant:
16d2ecb3.jpg

http://www.luxury4play.com/marketpl...d/94953-custom-brown-elephant-strap-24mm.html
 
Men så jævlig overpriset også da. :( Dritflott klokke, man får de jo på eBay til ca. $1000, men klart det er jo ikke noe man vil sende over havet, så i Norge er den kanskje verdt det han ønsker?
 
Skjønner ikke hvordan de greier å putte Quartz inni en helgull AP??

Ei heller forstår jeg meg på nyprisen han opererer med. Er det mulig å få denne ny med quartz?

Edit: Nei, han sammenligner med automatisk urverk.
 
Nei, disse har ikke blitt levert med quartz på mange år. Hvis den er fra 99 må det være en av de siste tror jeg. Såvidt jeg vet er dette en ganske sjelden modell (må på ingen måte forveksles med ettertraktet:)) og å sammenligne med nypris på en automatisk er bare tull...
 
Nei, disse har ikke blitt levert med quartz på mange år. Hvis den er fra 99 må det være en av de siste tror jeg. Såvidt jeg vet er dette en ganske sjelden modell (må på ingen måte forveksles med ettertraktet:)) og å sammenligne med nypris på en automatisk er bare tull...

Nettopp :)

Kanskje jeg skal legge inn et bud på gullverdien? Bare for å se hva han svarer :p