Dagens klokke

HerrUr: du har bedre drikke en meg i kveld IMO :)

Dagens:

1a58fcd4.jpg
 
image-10.jpg


Flott å se litt ny Panerai-hype på sonen, føler merket har hatt et lite fravær på denne tråden en stund. Leggetid for en liten kar på nesten 3 mnd. som har vært i 1-års bursdag i dag.
 
Skal i årets første juleselskap, det tradisjonelle første-søndag-i-advent-selskapet til den vakres 93 år gamle grandtante. Hardcore familie-mingling i dress....

IMAG0044.jpg
 
I dag har Ball'en fått være med en tur i Nordmarka. Det kommer litt bilde og tekst i Passaround-tråden etter hvert, men her er innslag til dagens:

IMGP4468-1.jpg
 
Den remen din Tore var sinnsykt fet! Er det en Hirsch?

Mener du den brune? Bytter daglig på POen nå. Den passer med utrolig mye rart. Genial klokke som jeg aldri skal selge! Liker den faktisk bedre enn den nye, men jeg har ikke prøvd den på, så det kan jo fort snu seg.

Remmen er en Toshi saddle med natural stitching. Toshi lager fine remmer i stort utvalg, men de fleste er ganske tykke og grove. Dette er en av de mykeste og tynneste lærtypene han har.

Her er mer:
TBE_0798.jpg


I dag prøvde jeg isofrane. Det ble ikke så verst det heller. Postet et par bilder til i seamaster-tråden.
L1010570.jpg
 
Mener du den brune? Bytter daglig på POen nå. Den passer med utrolig mye rart. Genial klokke som jeg aldri skal selge! Liker den faktisk bedre enn den nye, men jeg har ikke prøvd den på, så det kan jo fort snu seg.

Takk for svar Tore! Ja, det var den brune jeg tenkte på. Den var virkelig flott. Tror jeg får ønske meg en slik til jul;)...
 
Drittvær. Her må fortøyninger sjekkes !

Sondag-27-11-11.jpg


Sånn, da har jeg gjort to enestående ting denne uken:

1) Betalt støttemedlemsavgiften for 2012 (ble gjort tidlig i uka men aner ikke hvorfor det ikke er registrert enda).

2) Postet nytt bilde hver dag i en hel uke av forskjellige klokker som både er eid og båret av meg - uten å måtte ty til standard Familie Salat (R & O) en eneste gang :D

Kan jeg nå kalle meg Støttemedlem 2012 m/ eikeløv?

Frode.
 
Drittvær. Her må fortøyninger sjekkes !

Sondag-27-11-11.jpg


Sånn, da har jeg gjort to enestående ting denne uken:

1) Betalt støttemedlemsavgiften for 2012 (ble gjort tidlig i uka men aner ikke hvorfor det ikke er registrert enda).

2) Postet nytt bilde hver dag i en hel uke av forskjellige klokker som både er eid og båret av meg - uten å måtte ty til standard Familie Salat (R & O) en eneste gang :D

Kan jeg nå kalle meg Støttemedlem 2012 m/ eikeløv?

Frode.

Kanskje fordi du glemte å sette ditt brukernavn i kommentarfeltet på begynnelsen av betalingen?;)