www.seiko5ers.com

Pattio skrev:
Noen som har erfaring med http://www.seiko5ers.com ? lurer på å kjøpe meg en rimelig diver og ser på alternativer til http://www.21jewels.com. Alle forslag er hjertelig velkommene! :) :mrgreen:
I mine øyne er chronograph.com det beste alternativet hvis du skal kjøpe Seiko online. Det er mulig å gjøre neon skambillige dealer på ebay, men hos chronograph er frakt og garanti inkludert i prisen, samt at du handler med en garantert pålitelig forhandler som sender superraskt.
 
I mine øyne er chronograph.com det beste alternativet hvis du skal kjøpe Seiko online. Det er mulig å gjøre neon skambillige dealer på ebay, men hos chronograph er frakt og garanti inkludert i prisen, samt at du handler med en garantert pålitelig forhandler som sender superraskt.[/quote]

Helt enig med Krille!Har handlet flere ganger fra chronograph.com!Glimerende nettside for "Seiko Lovers"!Mr Leeww er en kul fyr :mrgreen:
 
Ikke sett denne siden før, mye flott der gitt :D Sikler på en en 007 og var jo ikke gale prisen der med presidentlenken.
Hvor lang tid tar det fra bestilling til den er ferdig tollet og på døra?
 
Bullit skrev:
Ikke sett denne siden før, mye flott der gitt :D Sikler på en en 007 og var jo ikke gale prisen der med presidentlenken.
Hvor lang tid tar det fra bestilling til den er ferdig tollet og på døra?


Jeg betaler litt ekstra(rundt 50USD) og da blir pakken sendt gjennom UPS!Sist tok det bare 4 dager før jeg hadde klokka levert på døra mi!
Fortollings regninga kommer i posten sånn ca ei uke etter du har motatt pakken(25%) :mrgreen:
 
Pattio skrev:
takk for raske svar gutter :mrgreen: blir nok en handel fra chronograph.com


En liten tips, selv om det kanskje ikke er lov(du hørte det ikke fra meg :mrgreen: )
Be Mr Leeww om å sende pakken som "gave", da slipper du KNASKJE å betale toll osv!
Det har ikke fungert hver gang, men noen ganger kan man slippe billig unna :p !
Lykke til

MVH Roham
 
Hvordan kan man finne på og handle fra en slik side ? Ser jo ut som en 4 åring som har mekka den sammen ... :x :eek:
 
seiko5ers.com ser jo i tillegg ut til å være en automatisk oversatt side? Fryktelig dårlig språk i alle fall..

Laget i Frontpage.. visste ikke at noen brukte det lenger :)

Caveat!
 
Uansett hvordan siden er, det er korrespondansen på e-post som er viktig. Den er veldig god. Kunne bare vært en liste med klokkenummer for min del.
 
Otto skrev:
Uansett hvordan siden er, det er korrespondansen på e-post som er viktig. Den er veldig god. Kunne bare vært en liste med klokkenummer for min del.

Første inntrykket er viktig for min del ihvertfall, og når siden er så amatør aktig laga styrer jeg unna. Men det er kanskje bare meg.. ;)