Vis oss din Seiko!

IMG_1478.jpeg
 
Etter ein opprydding i klokkeboksen, var eg på eit tidspunkt uten ein Seiko!
Eg har sakna dei fleste etter eg solgte dei, men sharp edge'n var verst å kvitte seg med. Derfor måtte ein berre vise handlekraft - bokstavelig talt

Den forrige eg hadde var zero Halliburton, som hadde ei utruleg flott urskive, men eg vart aldri heilt dus med innslaga av blått - kvifor skal mange produsenter på død og liv blande inn elementer av blått i kvite urskiver

Denne gangen gjekk eg for sort, som eg synes er meir anvendelig. Veldig fornøgd med at det igjen ligger ein sharp edge i boksen igjen ☺️
20240405_140002.jpg
 
Må innrømme: dette er den beste allround/GADA klokka i samlingen min (både nå og ift. ting jeg har eid før).

Jada, mekaniske ikoner har mer sjarm og sjel. Men denne solar quartz beateren er rett og slett mest praktisk og allsidig som bruksobjekt, og den mest behagelige å bære av alle diverne jeg har eid.

3-4k på bruktmarkedet! :) (pluss en tusenlapp for den gode oyster-lenka som Uncle selger spesielt for disse modellene)

1000003980.jpg
 
Redigert:
Må innrømme: dette er den beste allround/GADA klokka i samlingen min (både nå og ift. ting jeg har eid før).

Jada, mekaniske ikoner har mer sjarm og sjel. Men denne solar quartz beateren er rett og slett mest praktisk og allsidig som bruksobjekt, og den mest behagelige å bære av alle diverne jeg har eid.

3-4k på bruktmarkedet! :) (pluss en tusenlapp for den gode oyster-lenka som Uncle selger spesielt for disse modellene)

Vis vedlegg 368828
Den er fin! Jeg tror jeg en eller annen gang må ha en slik. Alternativt en Tuna med kvartsverk.
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas