Vis oss din Seiko!

Angus jubilee Hvordan passer Endlinksene til kassen? Legg gjerne ut et par ekstra bilder

Fikk de ikke til å passe verken jeg eller urmaker.. Fikk tilsendt nye endlinks og bars, da satt de som et skudd! :)
20171024_161328.jpg
 
Unboxer rett på hånda. SKX173 rett fra Junaiten.
Hatt en SKX009 før, men nå kan jeg slå meg til ro med en sekundviser som føles mer riktig.
Vis vedlegg 64938
Argh, savn! Kjøpte en sånn fra Amazon i januar, men flippet den i våres på Klokkeriet. Kjøper fikk fullstendig motorhavari fordi klokka var knusktørr ifølge hans urmaker, og kunne ikke reddes, men fikk pengene tilbake fra Amazon. Kan være greit å sjekke at det finnes olje de rette stedene på disse, siden de kan ha ligget en stund.

That said, kanskje den kuleste av alle SKXene! Grattis! :)
 
Kveldens klokke, ankom i dag :D
Mye penere i virkeligheten enn det som fremkommer på bilder.
Vis vedlegg 52765

Jeg fikk tafset og klådd litt på samme klokke hos James Porter i Glasgow i går, og jeg må si meg helt enig - den er mye penere i virkeligheten enn på bilder.
Det er et eller annet med det skinnende bezelet, de velpolerte detaljene, klokka er dritlekker.

Lenka har fått litt pes, men jeg synes den også er mye bedre enn hva ryktene tilsier.
Problemet er at selve klokka og lenga ikke helt passer sammen. Det følest litt som å kombinere en flosshatt med ei skinnjakke.