Vis oss din "Hulk"

Medlem
25. jan. 2013
Sted
Trondheim
Syns denne også bør ha en egen bilde tråd :mrgreen:
Her er min:
B0F5C324-3829-44EA-9FB6-9F9EC1A734F5.jpg

• Liker
Reaksjoner: miczer og abel
Ble dessverre en kortvarig forelskelse, men er vel lov til å mimre litt:rolleyes:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Fra rolexforums.com; "a Sub with polished center links would look like an Invicta from a distance. Just saying" og "if you only want the PCL's then buy a GMT, otherwise you're best to leave your Sub alone."

Ser at du allerede har en GMT, håper dermed valget er enkelt :)

@jeprex: passer ikke gmt-lenka sub-en?

Jeg er ikke så negativ som de andre her. Selv bruker jeg den som dress/kontor-klokke og kan egentlig tenke at det ville vært passende. Samtidig så vil jeg ikke gjøre det selv da jeg syns den er fin som den er:)

Redigert av en moderator:
@Genta Jeg har ikke prøvd :rolleyes: men blitt fortalt at den ikke passer:confused:

Ser ut til at det ikke går: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=248845
Motsatt vei skal visstnok være mulig, men det løser ikke ditt problem.
Jeg tror ikke jeg ville polert en sub-lenke. Kan ikke se for meg at resultatet blir som originalt.

Men, iom at du har begge er det jo bare å prøve - noen minutter kosejobb alene med et par klokker og et verktøy:)

Redigert av en moderator:
Ser ut til at det ikke går: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=248845
Motsatt vei skal visstnok være mulig, men det løser ikke ditt problem.
Jeg tror ikke jeg ville polert en sub-lenke. Kan ikke se for meg at resultatet blir som originalt.

Men, iom at du har begge er det jo bare å prøve - noen minutter kosejobb alene med et par klokker og et verktøy:)

Jeg og Loevhagen har begge testet å bytte lenke på Sub og GMT, og kan bekrefte at sub lenken passer på GMT (litt piking med springbar da det er tight), men ikke omvendt. (for ordens skyld - gjelder: 114060 og 116710).
Bilde i dagens: BLNR med submariner lenke på roadtrip! :)