VGTV: Vårens trendguide - Klokker :D

Skulle til å poste samme tråd selv. Sitter å ser den nå, han har et par fete i samlingen! Håper han er her inne:)
 
Veldig interessant! Vet ikke om jeg er enig i at en diger Longines med gummirem passer til dress, men ellers moro.
 
Dette var morro og se! Dette er jo min klokke mann for å si det sånn. Har blitt noen timer med hjelp og diskusjon. Han er å finne hos Protid på Paleet og andre siden av spikersuppa. Veldig hyggelig fyr og veldig hjelpsom. Så vidt jeg vet så er han innom og titter her en gang i blandt. Er vel sikkert fler her inne som er enig i at PO er den kuleste klokka også :)
 
At man skal bruke beater til alt fra one piece til dress vet jeg ikke helt med. En samling på 150 klokker burde da inneholde en dress klokke også? :mrgreen: Men for all del, kult med en klokkereportasje.
 
Var vel ikke helt enig i alt han forfektet.
Men, å kunne stå å snakke om klokker uavbrutt med en søt dame... DET er jeg helt enig i.:mrgreen:
 
Stusser litt over at han sier at PO vil stige i verdi! Da snakker vi vell veeeeldig langsiktig, og det kan man jo ikke garantere uansett.
 
Ikke enig i alt han sier jeg heller! Men han har nå ihvertfall hodet på rett sted, å veit hva han snakker om! :) Ikke en sånn typisk mote-blogger som kommer med input i sånne reportasjer! :p Tommel opp :)
 
Stusser litt over at han sier at PO vil stige i verdi! Da snakker vi vell veeeeldig langsiktig, og det kan man jo ikke garantere uansett.

Akkurat det tenkte jeg på også, men OK! Jeg er helt enig i at PO er ei fantastisk klokke og det derfor jeg bruker min HVER dag :) Noen som vil si hvor denne mannen jobber?

ps. Hørte jeg walk-in watch closet? :eek:
 
Akkurat det tenkte jeg på også, men OK! Jeg er helt enig i at PO er ei fantastisk klokke og det derfor jeg bruker min HVER dag :) Noen som vil si hvor denne mannen jobber?

ps. Hørte jeg walk-in watch closet? :eek:
Jeg skrev hvor han jobber lengre opp
 
180787_10150131251841303_522846302_8458413_1733150_n.jpg

Ikke bare klokker han har i skapet! ;)

kan forsåvidt bare se 2 casio, en rolex gmt og en breitling, så han har nok ikke så mange som 150 i rotasjon ;) Ville jo vært litt av et valg om morgenen! :p Så resten ligger nok på et lurt sted :)
 
Dette var morro og se! Dette er jo min klokke mann for å si det sånn. Har blitt noen timer med hjelp og diskusjon. Han er å finne hos Protid på Paleet og andre siden av spikersuppa. Veldig hyggelig fyr og veldig hjelpsom. Så vidt jeg vet så er han innom og titter her en gang i blandt. Er vel sikkert fler her inne som er enig i at PO er den kuleste klokka også :)

+1

:D
 
Føler det blir satt mer og mer fokus på klokker både innenfor mote med også som samlingsobjekt og investering :) Kansje vi her på sonen er i ferd med å påvirke "motenorge" i en positiv retning samtidig som flere og flere legger merke til hva folk har på armen? Vi er jo inne i en periode hvor det er mye fokus på stil og klær for menn, spesielt retro, og kansje flere ser at en klokke er med på å "skape mannen" :)

Håper det kommer flere slike filmer og artikler i fremtiden!

Léon:cool: