Urmaker Bjerke

Frisk pris ja, de hadde både stål og gull på gummi tilgjengelige for salg.

KJ hadde Yachtmaster II i helgull, Yachtmaster 37 med Rhodium/slate dial. NS hadde helgull Skydweller og hvit gull sub mener jeg han sa, samt litt ymse Datejust i mindre str. Har allerede en bestilling inne på en Daytona så var ikke så veldig fokusert på Rolex i dag. Lot meg begeistre mest av JLC Reverso og Cartier Santos i sort DLC-utgave med gummirem. Den var utrolig kul!

Og Lange 1 i 41mm er jo bare magisk! Men godt over 700k er jo relativt friskt. Men for et smykke!!

Er det en stål Daytona du venter på? Hva er eventuelt estimert leveringstid på denne nå?
 
Hvorfor har ikke Bjerke en forutsigbar løsning for e-handel som mange andre har?

Visse modeller har en "Kjøp"-knapp, men samtidig opplyser Bjerke følgende for disse modellene: "Dersom denne modellen ikke er på lager så har vi per i dag antatt leveringstid på ca. X-Y mnd. fra bestilling".

Enten er modellen på lager og klar til forsendelse etter betaling dagen etter, eller så er den ikke. Hvorfor klarer ikke Bjerke det som mange andre urforhandlere har hatt på plass (i.e. lagerstatus) i en årrekke?

:rolleyes:
 
Enda et eksempel fra Bjerkes egen hjemmeside. For noe surr. Greit nok at man skal besøke butikken, men hjemmesiden bør strammes opp. Hjelper ikke med kun gigantisk ny butikk i 2024, når man er helt amatør i det digitale domenet. Målet må jo være å excel i begge domener.


cartier.png
 
Var fristet til å skrive noe negativt, men klarte å styre meg
 
Redigert:
Alltid hyggelig å komme til Urmaker Bjerke. Selv om det bare er for å titte og få hjelp til å avmagnetisere en Rolex.
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ og sunshine
Har stått på en venteliste med betalt depostium hos Bjerke (siden febraur) med en leveringstidstid mellom 8-9 månedere +\-
Forsøkt å nå dem på mail for ev. oppdatert leveringstatus, men ingen svar å få etter 1-2 uker.

Noen som opplever Bjerke bruker enormt langt tid på å svare?
 
Har stått på en venteliste med betalt depostium hos Bjerke (siden febraur) med en leveringstidstid mellom 8-9 månedere +\-
Forsøkt å nå dem på mail for ev. oppdatert leveringstatus, men ingen svar å få etter 1-2 uker.

Noen som opplever Bjerke bruker enormt langt tid på å svare?
Tror jeg ville ventet ut november med å purre, det er jo fremdeles innenfor rammen. Min siste klokke ble litt forsinket og da kontaktet de meg med oppdatering og nytt estimert leveringstidspunkt.
 
  • Liker
Reaksjoner: RolexDurek
Dette var dårlig greier fra Bjerke, som lot meg vente i 9 måneder med håp.

"
Tusen takk for at du tok kontakt med oss, da det ser ut som at det har skjedd en glipp i systemet vårt. Rolex hadde sin nyhetslansering i april, og da gikk dessverre denne modellen ut av produksjon. Derfor vil vi dessverre ikke kunne hjelpe deg med denne modellen da denne ikke lengre produseres. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke har tatt kontakt tidligere og meddelt denne informasjonen til deg.

Ellers betaler vi selvfølgelig depositumet som du la inn tilbake til deg i sin helhet.



Ser frem til å høre fra deg, og ønsker deg en fin dag videre,"