Unboxing av urmakerverktøy??

Medlem
21. juli 2010
Innlegg
354
Sted
OSLO
Ser at folk unboxer klokkeremmer og windere m.m. Hadde det vært kult å Unboxe urmakerverktøy eller hadde det blitt litt sært? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg å se hva folk investerer i av verktøy. Er jo så mye pent verktøy i urmakerfaget ;) Har investert i mye verktøy i forrige måned som er like om hjørnet og det blir nesten som om at verktøyet blir like interessant og dyrebart som klokkene. Også på verktøyfronten blir man opptatt av både merke, pris og akkurat som klokkene kan verktøy virkelig koste mer enn det smaker. Noen tanker rundt dette?
 
Jeg har unboxet en penn... All unboxing er sweet.

Ben-Stiller-Is-Retro-Do-It-Reaction-Gif.gif
 
Kansje litt sært med unboxing :p Men hva med å lage en tråd som f.eks "Vis oss ditt verktøy" som man kan fortelle om hva man har av verktøy og erfaringer. Dette kan være ganske nyttig hvis man er på jakt etter nytt verktøy.
 
Kansje litt sært med unboxing :p Men hva med å lage en tråd som f.eks "Vis oss ditt verktøy" som man kan fortelle om hva man har av verktøy og erfaringer. Dette kan være ganske nyttig hvis man er på jakt etter nytt verktøy.

Ja, absolutt. Er på utkikk etter en Waterproof-tester og leter iherdig etter reviews på nettet men det er nesten kul umulig å finne en bra brukertest på sånt. Ser at det er mye diskusjon rundt korntenger på nettet. Angående korntenger er det laaangt fra Lada`en til Mercedes og klokkefolket er skjønt enig i hva som er hot or not, hehehe