Tips til kjøp av dameklokke?

Medlem
28. juni 2010
Innlegg
451
Sted
Østlandet
Kona fyller år om en mnd, har kikket på denne TAG Heuer Ceramic F1 Lady Watch - White men hadde satt pris på gode tips i ca samme prisklasse og design, hvit skive

Tag-Heuer-Ceramic-F1-lady-white.jpg
 
Helst ny da? Eller funker det å se på bruktmarkedet også? Får jo temmelig lett en sykt fin Rolex DJ med hvit skive brukt innenfor budsjettet.
 
Jeg synes du skal slå på stortromma å bla opp for denne Reverso Squadraen! Er faktisk mye billigere enn jeg fryktet, urverket har den for 29K :D

Q7068420_LRG.jpg
 
Ikke meningen å spamme tråden her, men når man først begynner med Google, så blir det fort overkill ;)

Med kallenavnet ditt her, så har du jo egentlig bare et annet valg ved siden av den JLC'en, og det er denne:

PAM3.jpg
 
$%28KGrHqV,!ikE1NzqBCEwBNZiNtFeJQ~~0_12.JPG

Langt over budsjett igjen, men herregud for et flott ur!
Deler smerten med å shoppe klokke til madammen, brukte vel 2 mnd. før jeg fant en jeg visste hun ble å like!
 
Jeg slår et slag for denne, som jeg nylig kjøpte til min kone.
Ligger på tilnærmet samme pris, men er automatisk, kan også fås i 36 mm.
Legger du på fire store kan du få diamanter på bezel, men ytterliggere fire for også å få litt bling bling på skiven.
 
Takker for hjelp!, her var det mye fint :D Skjønner TS vet å sette pris på sin bedre halvdel. Ikke ett dårlig forslag. Synes det er på tide, da forrige klokke er mange-mange år gammel.
 
Etter at jeg fikk min PAM312, så fant sjefen ut at hun også ville ha panerai... damn... en 40 mm PAM med hvit skive er en sikker vinner...