Tannlege Svensrud

Medlem
6. juni 2013
Innlegg
47
Sted
Molde
Noen på sonen, som har erfaring med denne tannlegen? De reklamerer med smertefri behandling uansett. Og naturlig nok er dette lokkende. (Jeg er tilnærmet umulig å bedøve med vanlig bedøvelse), dermed er rotfylling ekstremt vondt..
Eller vet dere om andre tannklinikker som er outstanding?
 
Hei. Først og fremst.... Ingenting som er helt smertefritt. Bedøvelsen gjør vondt å sette den også.
Du har flere dyktige tannleger her på forumet.

De fleste tannleger i Norge holder en god standard, og du er stort sett i trygge hender så lenge du holder deg innenfor landets grenser.

Og sist, men ikke minst ikke se på pris. Som klokker henger ofte kvalitet sammen med pris.
(I Tillegg så er sider som hvakostertannlegen.no veiledende priser for 2012. Og de fleste har justert prisene sine i 2013, noen flere hundre prosent.)

Svendsrud har et godt rykte.
 
Takk for svar. Jeg vil anta at det ikke er helt smertefritt. Men sist jeg rotfylte var dette ubeskrivelig vondt. Og når dette firmaet påstår at dette inngrepet ikke gjør vondt, så kommer prisen i andre rekke;)
 
Du lider gjerne av mild tannlegeskrekk, som meg.. Jeg betaler gjerne ekstra, mye, for å bli behandlet tilnærmnet smertefritt.

Tannleger, skrik ut hva jeg må be om når jeg ikke vil ha vondt :)
 
Det skal også nevnes at spesialister i rotfylling (endodontister) har en langt høyere sucsess rate enn almenntannleger, da de som regel har tilgang til mikroskop, og ikke minst kun gjør denne behandlingen.

Hadde det vært min tann hadde jeg gått til en spesialist, eller en Tannlege på forumet (som sikkert sender deg en PM dersom det er aktuelt) som jobber MYE med rotfylling.
 
Var hos en ekspert på Hamar sist. Kan ikke beskrive med ord hvor vondt det var... Og da hadde han satt sprøyte 6 ganger.
 
Noen på sonen, som har erfaring med denne tannlegen? De reklamerer med smertefri behandling uansett. Og naturlig nok er dette lokkende. (Jeg er tilnærmet umulig å bedøve med vanlig bedøvelse), dermed er rotfylling ekstremt vondt..
Eller vet dere om andre tannklinikker som er outstanding?

Svendsrud henviser til forskjellige spesialister avhengig av hva som skal gjøres. Hvis det er en rotfylling som må gjennomføres (og du går via ham), vil du trolig bli sendt hit: Festningen Tannklinikk