Nettopp fått denne inn etter en pre-order i sommer, men har egentlig ikke plass til en diver til, derfor sjekker jeg nå muligheten for at den kan få et bedre håndledd et annet sted.
Dette er en strøken 'dressy diver' fra Melbourne Watch Company med flere lag i skiva som du kan se på bildene. Ikke en typisk dykkerklokke, men hakket mere raffinert og elegant.
Hadde noe problemer med et par av leddene på lenka da jeg skulle fjerne de, produsenten valgte da å sende meg en ny lenke slik at når du sliter ned lenke 1 etter litt for mye dykking ved skrivebordet, kan du simpelthen erstatte den med en helt ny lenke, snakk om service og bra opplegg for den som overtar denne.
Denne kan byttes opp eller ned, eller selges. Jeg kjøpte den til pre-order pris (40% rabatt), som i norske kroner med moms og frakt kom på 5400, ser for meg at det er en god pris for denne splitter nye klokka...
Omtale kan du lese her
Alt av papirer og boxer følger selvfølgelig med.
Ser helst f2f handel i Oslo, men kan sendes også for kjøpers regning og risiko. Har kun GG referanser her inne.
Litt info:
Movement: Miyota Cal. 9015 high-beat automatic
Case Material: 316L Stainless Steel
Case Diameter: 42mm (excl. crown)
Case Thickness: 14mm
Lug To Lug: 50mm
Crystal: Flat Sapphire
Bezel Material: Aluminum over enamel
Functions: 12-Hour Time, Dive Bezel
Water Resistance: 200m/20ATM
http://www.watchuseek.com/melbourne-watch-company-introduces-the-sorrento-diver-collection/
Bilder følger her:
Dette er en strøken 'dressy diver' fra Melbourne Watch Company med flere lag i skiva som du kan se på bildene. Ikke en typisk dykkerklokke, men hakket mere raffinert og elegant.
Hadde noe problemer med et par av leddene på lenka da jeg skulle fjerne de, produsenten valgte da å sende meg en ny lenke slik at når du sliter ned lenke 1 etter litt for mye dykking ved skrivebordet, kan du simpelthen erstatte den med en helt ny lenke, snakk om service og bra opplegg for den som overtar denne.
Denne kan byttes opp eller ned, eller selges. Jeg kjøpte den til pre-order pris (40% rabatt), som i norske kroner med moms og frakt kom på 5400, ser for meg at det er en god pris for denne splitter nye klokka...
Omtale kan du lese her
Alt av papirer og boxer følger selvfølgelig med.
Ser helst f2f handel i Oslo, men kan sendes også for kjøpers regning og risiko. Har kun GG referanser her inne.
Litt info:
Movement: Miyota Cal. 9015 high-beat automatic
Case Material: 316L Stainless Steel
Case Diameter: 42mm (excl. crown)
Case Thickness: 14mm
Lug To Lug: 50mm
Crystal: Flat Sapphire
Bezel Material: Aluminum over enamel
Functions: 12-Hour Time, Dive Bezel
Water Resistance: 200m/20ATM
http://www.watchuseek.com/melbourne-watch-company-introduces-the-sorrento-diver-collection/
Bilder følger her:
Vedlegg
Redigert: