Sommeruret 2016

@Genta denne har jeg faktisk aldri sett i levende live, men den har beholdt samme look med matt blå skive.
(Bildene ble litt rare)

Hvordan bærer denne i forhold til BLRO?
Aldri hatt blro, men ln. Svar: værre... Dessverre. Tung. Egentlig for tung. Og høyere baklokk enn gmt. Klumpete, som alle moderne Sub-er. Dette var jo ikke så positivt? Men! Den er fantastisk:) På alle andre måter:) Så når du ikke liker bærekomforten kan vi bytte klokke!
 
Har prøvd BLRO hos Askeland og GMT'n er tung. Den du har bestilt (gratulerer) er like tung. Jeg kunne tenkt meg den selv - men mykt hvitt gull og PCLs på en Submariner må jeg tenke mer på før et eventuelt kjøp. :)

@Loevhagen BLRO vet jeg er tung, den har jeg hatt på armen i over en måned, men tenker en sub i hvitt gull må bære enda mer.
Submariner har jeg fra før i stål modeller!
PCL er nok en ulempe, men jeg synes ikke hairlines vises så godt på hvitt gull kontra stål.
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Dette er sommerklokken jeg venter på som kommer i august!
Litt sen, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Bilder er hentet fra Rolex!

Angrer litt at jeg ikke var raskere å sette meg på liste til Snoopy nå, om dette er neste steg. Nydelig!
 
Angrer litt at jeg ikke var raskere å sette meg på liste til Snoopy nå, om dette er neste steg. Nydelig!

Denne erstatter ikke snoopy for min del, jeg har tilgode å eie en diver klokke i hvitt gull!
Men om salget av klokken bidro til å realisere denne doningen er nok helt sant :)
Om du tenker langsiktig så tror jeg ikke du taper noe, om du skulle få klørne i en second hand snoopy heller ;)
 
Husker jeg tittet mye på denne ved klokkeinteressens spede begynnelse. Synes fremdeles den er veldig stilig.
Jeg har kommet til et sted hvor quartz chrono beater er helt alreight nå du skal bare se hva tiden er ( og chrono for bløt egg på hytta). Ironi at det tok 30 dvs mekaniske ur til å kjønner det.
 
Redigert:
Hadde vel heller ikke klaget om jeg hadde klart å samle denne inn i boksen:
3867253gross.jpg
Fikk prøvd denne men i svart på flyplassen i Nice. Må si det var et solid stykke klokke å ha på armen, lysten ble virkelig forsterket. Versjonen med No radiation er også griselekker
 
Hei Tore! Var veldig nære å plukke opp en slik når dollaren var litt snillere, men som alle andre endte jeg opp med Rolex istedet. Har du skrevet noen inntrykk av denne klokken noe sted eller kan du være så snill å gjøre det? Har inntrykk av at Glashutte Original må oppleves live da mye forsvinner gjennom bilder.

Tror jeg har funnet sommeruret.. Med blå semsket racing ble fliegeren forvandlet.